اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 50 نفر را اعدام کرد


فرمانده مرکز پلیس «الحق» شهر الرمادی استان الانبار از اعدام۵۰ نفر از اهالی این شهر به دلیل مخالفت با بستن کمربند انفجاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز پلیس «الحق» شهر الرمادی استان الانبار از اعدام۵۰ نفر از اهالی این شهر به دلیل مخالفت با بستن کمربند انفجاری خبر داد.

«عمر خمیس» فرمانده مرکز پلیس «الحق» در شهر الرمادی استان الانبار اعلام کرد که 50 نفر از اهالی الرمادی وابسته به داعش به دلیل رد درخواست داعش برای انجام عملیات انتحاری با کمربند انفجاری، اعدام شدند.

به گزارش السومریه نیوز، خمیس افزود: داعش می خواست با کمربند انفجار آنها را بکشد، اما آنها را پس از مخالفت با این درخواست به قتل رساند.

منابع امنیتی استان الانبار گزارش دادند که ده ها نفر از عناصر داعش از مرکز الرمادی به سمت مناطق الصوفیه و السجاریه در شرق این شهر فرار کردند.

عملیات آزادسازی شهر «الرمادی» مرکز استان الانبار که مقدمات آن از هفته‌ها پیش در حال انجام بود، ظهر سه‌شنبه گذشته با شدت بیشتری، رسما آغاز شد و نیروهای مبارزه با تروریسم موفق به نفوذ به مرکز شهر شدند. در ساعات اولیه این عملیات نیروهای عراقی توانستند پیشروی قابل توجهی داشته باشند و بتوانند محله‌های «البکر» و «الارامل» را تحت تسلط خود درآورند و در خیابان 60 در جنوب شرق الرمادی متمرکز شوند.


ویدیو مرتبط :
داعش 700 نفر را در سوریه اعدام کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش روزانه 50 نفر را در عراق اعدام می‌کند



اخبار,اخباربین الملل , داعش

ساکنان شهر موصل خواستار آزادی استان نینوا از تروریست های داعش هستند و با شاخه های گل به استقبال نیروهای امنیتی عراق و داوطلبان مردمی می‌روند.

یک نماینده پارلمان عراق اعلام کرد گروه تروریستی داعش به طور میانگین روزانه 50 نفر را استان نینوا به قتل می رساند.
 
به گزارش شبکه پرس تی وی، به گفته یک نماینده پارلمان عراق، تروریست‌های داعش به طور میانگین، روزانه 50 نفر از ساکنان استان نینوا را اعدام می‌کنند.
 
پایگاه خبری السومریه نیوز عراق گزارش داد: نایف شمری، عضو کمیته دفاع و امنیت پارلمان عراق، روز پنج‌شنبه ضمن بیان این مطلب، ابراز امیدواری کرد عملیات آزاد سازی نینوا به سرعت و در سطح مطلوب به انجام برسد.
 
شمری در ادامه به استقبال مردم موصل از نیروهای امنیتی عراق و کمیته‌های داوطلب مردمی اشاره کرد و افزود: ساکنان شهر موصل خواستار آزادی استان نینوا از تروریست های داعش هستند و با شاخه های گل به استقبال نیروهای امنیتی عراق و داوطلبان مردمی  می‌روند.
 
گروه تروریستی داعش تاکنون هزاران تن از اهالی موصل را بر پایه اتهامات بی اساس و همکاری با دولت عراق اعدام کرده است.


 اخبار بین الملل  - عصر  ایران