اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 175 نفر از 344 نفر ربوده شده را قتل عام کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

همزمان با آغاز عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی حندرات در حومه حلب از اشغال داعش، منابع سوری از جنایت هولناک تکفیری‌ها در قتل‌عام ده‌ها کارگر بیگناه خبر دادند.

به گزارش تسنیم، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد نیروهای ارتش و همپیمانانشان، عملیات نظامی در حندرات واقع در حومه حلب را آغاز کردند.

خبرنگار المیادین از درگیری میان ارتش سوریه و افراد مسلح در حندرات در حومه شمالی حلب خبر داد.

المیادین گزارش داد خبرهایی درباره جنایت داعشی‌ها علیه 175 کارگر ربوده شده سوری منتشر شده است، تروریست‌های تکفیری این کارگران را از کارخانه سیمان البادیه در شمال شرقی فرودگاه الضمیر در منطقه قلمون شرقی در حومه دمشق ربوده بودند.

تروریست‌های تکفیری با حمله به این کارخانه و سیطره بر آن، در همان لحظه شماری از کارگران را به خاطر گرایش‌های مذهبی‌شان که بر خلاف افکار شیطانی و وهابی داعشی‌هاست، به رگبار بستند و کشتند.

تلویزیون سوریه روز گذشته گزارش داده بود تروریست‌های داعشی،‌300 کارگر سوری را از این کارخانه ربوده بودند.

از سوی دیگر در تازه‌ترین مورد نقض آتش بس از سوی گروه‌های مسلح ، این گروه‌ها بار دیگر شهرک الفوعه در حومه شمالی ادلب را با خمپاره هدف قرار دادند که به شهادت یکی از ساکنان این شهرک تحت محاصره و زخمی شدن دو نفر  دیگر منجر شد.

 

اخبار بین الملل - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
تنبیه وحشیانه دو نفر در ملاء عام توسط گروه داعش!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام 312 نفر توسط داعش در عراق



اخبار,قتل عام داعش در  منطقه «کوجو» در شمال عراق


اخبار بین الملل - قتل عام 312 نفر توسط داعش در عراق

«هوشیار زیباری» از مقامات ارشد کردستان عراق و وزیر خارجه سابق این کشور به خبرگزاری رویترز گفته بود: «آن‌ها سوار بر خودروهای خود از راه رسیدند و کشتار را شروع کردند.».

اسکای نیوز خبر داد که تروریست‌های داعشی ۳۱۲ نفر را در منطقه «کوجو» در شمال عراق قتل عام کردند.

به گزارش فارس، اسکای نیوز عربی از عراق خبر داد که تروریست‌های داعشی که در روستای «کوجو» در «سنجار» ۳۱۲ نفر دیگر را قتل عام کردند. این در حالی است که روز گذشته مقامات کردستان عراق اعلام کردند که داعشی‌ها در کوجو دستکم ۸۰ نفر از مردان «ایزدی» را به قتل رسانده‌اند.

«هوشیار زیباری» از مقامات ارشد کردستان عراق و وزیر خارجه سابق این کشور به خبرگزاری رویترز گفته بود: «آن‌ها سوار بر خودروهای خود از راه رسیدند و کشتار را شروع کردند.»

یک منبع کردی دیگر نیز گفته است که علاوه بر کشتار این افراد، داعش گروهی از زنان روستا را نیز ربوده اند.

رسانه‌های محلی کردستان عراق گزارش داده‌اند که روستای «کوجو» واقع در ۲۰ کیلومتری جنوب منطقه «سنجار» محلی است که «داعش» روز جمعه در آن دست به کشتار زده است. 

اخبار بین الملل - فارس