اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش یک کودک سوری را به صلیب کشید!


گروه تروریستی تکفیری موسوم به ˈداعشˈ یک کودک سوری را در مناطق تحت کنترل خود به اتهام روزه خواری به صلیب کشید.

خبرگزاری ایرنا: گروه تروریستی تکفیری موسوم به ˈداعشˈ یک کودک سوری را در مناطق تحت کنترل خود به اتهام روزه خواری به صلیب کشید.

گزارش پایگاه خبری اردنی ˈالعرب الیومˈ فعالان شبکه های اجتماعی اخیرا تصویری مربوط به یک کودک سوری را منتشر کردند که تروریست های داعش وی را به صلیب کشیده بودند.

بنا بر اعلام فعالان حقوقی، داعش این کودک را که ظاهرا به سن تکلیف نرسیده است، به اتهام روزه خواری و بدون داشتن عذر شرعی به صلیب کشیده است.

داعشی ها این کودک را که به صلیب کشیده بودند، ساعت ها زیر نور خورشید و در گرما نگه داشتند تا به اصطلاح عبرتی برای دیگران باشد.

گروه تکفیری داعش به صدور فتاوای عجیب و غریب و تندروانه و برخورد نادرست با مردم مشهور است و به همین دلیل مردم کشوهای منطقه به ویژه اقلیت های دینی هراس زیادی از این گروه دارند و به هیچ عنوان نمی خواهند داعشی ها بر آن ها حکومت کنند.


ویدیو مرتبط :
داعش دهها نفررا به صلیب کشید+فیلم ویدیو کلیپ روزه رمضان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش 8 مخالف سوری را به صلیب کشید


گروه تروریستی داعش هشت جنگجوی عضو یکی از گردان‌های مخالفان مسلح سوری را بعد از تسلیم شدن، اعدام کرد.

تابناک: گروه وابسته به مخالفان خارج نشین نظام سوریه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: گروه داعش هشت جنگجوی مسلح مخالف سوری را بعد از تسلیم شدن اعدام و آنها را در شهر مرزی البوکمال سوریه به صلیب کشید.
 
این گروه افزود: این هشت نفر چند روز پیش خود را تسلیم داعش کردند و عناصر داعش آنها را به اتهام جنگیدن با این گروه در میدان الطیاره شهر البوکمال در حومه شرقی دیرالزور اعدام و به صلیب کشیدند.
 
در حادثه ای دیگر، عناصر داعش سه مرد را در محله الحمیدیه شهر دیرالزور اعدام و سرهای آنها را از بدنشان جدا کرده و سپس آنها را روی دیوار یک بوستان حدفاصل دو محله الجبیله و الحمیدیه این شهر به صلیب کشیدند.
 
گروه داعش دو نفر از آنها را متهم به طرفداری و همکاری با دولت سوریه کرده بود. عناصر این گروه سومین مرد را نیز متهم کرده بودند که وابسته به نیروهای بیداری است و با داعش می جنگیده است.