اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دادگاه مهدی هاشمی شروع شد، پس چرا احمدی نژاد حاضر نشد به دادگاه برود؟/ راستی از حکم رحیمی چه خبر؟



اخبار,اخبارسیاسی,احمدی نژاد

 
 اخبار سیاسی - دادگاه مهدی هاشمی شروع شد، پس چرا احمدی نژاد حاضر نشد به دادگاه برود؟/ راستی از حکم رحیمی چه خبر؟

چرا احمدی نژاد حاضر نشد به دادگاه برود؟ راستی از حکم معاون اول احمدی نژاد (محمدرضا رحیمی) چه خبر؟

با اینکه دادگاه مهدی هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دیروز شروع شد و امروز نیز ادامه می‌یابد، هیچیک از افرادی که مدت‌ها بود خواستار محاکمه وی بودند و با ادبیات مخصوص خودشان می‌گفتند پدر وی نمی‌گذارد این محاکمه انجام شود، اکنون در این زمینه سکوت اختیار کرده‌اند.

انتظار از این افراد اینست که اولاً از آنچه گفته‌اند اظهار پشیمانی کنند، ثانیاً اعتراف کنند که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،‌ که از استوانه‌های نظام است، مشکلی برای محاکمه فرزند خود به وجود نیاورده و ثالثاً به افکار عمومی پاسخ دهند که چرا احمدی نژاد حاضر نشد به دادگاه برود؟ راستی از حکم معاون اول احمدی نژاد (محمدرضا رحیمی) چه خبر؟
 اخبار سیاسی -  روزنامه جمهوری اسلامی


ویدیو مرتبط :
دادگاه فرزند هاشمی رفسنجانی( مهدی هاشمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی پرونده تخلف دولت قبل در هدفمندی یارانه‌ها ادامه دارد/ احمدی‌نژاد در دادگاه حاضر نشد



اخبار,اخبار سیاسی,تخلفات دولت  احمد نژاد

عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در حال حاضر مهم‌ترین پرونده تخلف در خصوص قانون هدفمندی یارانه‌هاست که رسیدگی به این تخلف تا به امروز ادامه داشته است.

مصطفی افضلی فرد در گفت‌و‌گو با   ایلنا٬ با اشاره به تحقیقات این کمیسیون از تخلفات حوزه نهاد ریاست جمهوری گفت: ما در آن زمان هشدار‌هایی را به دولت و مشخصاً درخصوص برخی از معاونان به رئیس‌جمهور وقت دادیم که آنها توجهی نکردند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری دیگر پرونده‌های تخلفات دولت دهم گفت: پرونده‌های دیگری در خصوص عدم اجرای قانون توسط رئیس‌جمهور وقت تشکیل شد که به دلیل عدم حضور احمدی‌نژاد٬ دادگاه تشکیل نشد و گویا فعلا منتفی است٬ مگر اینکه از سوی دادگاه دوباره نامه‌ای ارسال شود.

وی در خصوص پیگیری این شکایات در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: این پیگیری‌ها به عهده کمیته قضایی این کمیسیون است که ضرورت این موضوع به عهده آنهاست. اما در بحث عدم اجرای قانون و اینکه این عدم اجرا تا چه میزان سبب شده حق و حقوق مردم تضییع شود٬ قوه قضائیه باید ورود کند.

افضلی‌فرد تصریح کرد: هرچند قوه قضاییه قبلا به صورت رسمی دعوتنامه داد و حتی نمایندگان کمیسیون به دادگاه رفتند٬ اما متاسفانه آقای احمدی‌نژاد در دادگاه حاضر نشد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ افزود: اکنون منتظریم در صورتی که شعبه مربوطه مجدداً بخواهد٬ نمایندگان خود را به دادگاه اعزام کنیم.

وی در خصوص پرونده‌هایی که هم اکنون در این کمیسیون در خصوص دولت قبل وجود دارد٬ گفت: در حال حاضر مهم‌ترین پرونده تخلف در خصوص قانون هدفمندی یارانه‌هاست که رسیدگی به این تخلف تا به امروز ادامه داشته است.

افضلی فرد در پایان تصریح کرد: مهم‌ترین تخلفات در این قانون تخطی از ماده‌های ۱، ۳ و ۶ است که ما در حال پیگیری آن هستیم.

  اخبار  سیاسی  -  ایلنا