اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی پس از قتل با اسلحه شکاری



 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از خودکشی جوانی پس از قتل یکی ازبستگانش با اسلحه شکاری خبر داد.

سرهنگ رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی‌ پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره از وقوع حادثه تیراندازی مطلع شده و پس از اطلاع از این حادثه به محل حادثه واقع در خیابان جانبازان شهرستان خرمدره اعزام شدند.
 
وی افزود:‌ پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که جوانی 27 ساله به نام «ک - ع» با مراجعه به مغازه خواربارفروشی یکی از بستگانش به نام «م – ع» 23 ساله او را با اسلحه شکاری از ناحیه شکم مورد هدف قرار داده است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه ضارب پس از این اقدام با این سلاح شکاری اقدام به خود زنی کرده و خود نیز در محل حادثه جانش را از دست داده بود، گفت، خاطر نشان کرد : مضروب نیز که برای مداوا به بیمارستان منتقل شده بود به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است، گفت: نگهداری سلاح مانند ماری است در آستین که هر لحظه ممکن است صاحبش را به هلاکت برساند.
 
وی به افزاد توصیه کرد که اختلافات خود را به صورت منطقی حل و فصل کرده و از مشاجره و درگیری پرهیز کنند و سعی کنند در این امر از مشاوران و متخصصان استفاده کنند.
 
 اخبار حوادث  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
پیشرفته ترین اسلحه شکاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی پدری که دخترش را با اسلحه شکاری اشتباهی کشت





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خودکشی پدری که دخترش را با اسلحه شکاری اشتباهی کشت

مردی پس از اینکه در پی یک سهل‌انگاری، دختر شش ساله‌اش را کشت، خودش را نیز کشت.

مردی حدودا 33 ساله به همراه دختر شش ساله‌اش برای تفریح به اطراف شهر رفته بودند که ناگهان به دنبال سهل‌انگاری تیری از اسلحه شکاری همراهشان خارج و به دختر شش ساله برخورد می‌کند.

پس از برخورد تیر با دختربچه، وی جان خود را از دست می‌دهد که همین امر سبب می‌شود این مرد با خانواده‌اش تماس بگیرد و با اعلام این خبر به آنان بگوید که به دلیل عذاب وجدان قصد کشتن خودش را دارد.

سرانجام این مرد نیز به وسیله اسلحه شکاری، گلوله‌ای را نیز به خودش شلیک کرد و جان خود را از دست داد.

 این مرد و دخترش ساکن منطقه سعدآباد در شهرستان «دشتستان» استان بوشهر هستند./ایسنا