اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی شهروند مشهدی نافرجام ماند



شهروند 40 ساله مشهدی که قصد خودکشی از طبقه هشتم موسسه اعتباری آرمان در بلوار جانباز را داشت با تلاش مامورین سازمان و عوامل اورژانس اجتماعی از این اقدام منصرف شد.

مدیر حوزه 2 عملیات سازمان آتش نشانی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت : این فرد به علت مشکل مالی با موسسه اعتباری آرمان و عدم پرداخت موجودی حساب با مراجعه به طبقه هفتم این ساختمان تهدید به خودکشی کرده بود.

مجید شادی به ایرنا افزود: این فرد با اشاره به حضور نیروی انتظامی و عوامل اورژانس اجتماعی در محل تصریح کرد: پس از دو ساعت تلاش و مذاکره آتش نشانان و مددکاران این شخص از اقدام به خودکشی منصرف و به پایین ساختمان منتقل شد.

شادی با بیان اینکه این فرد تحویل عوامل نیروی انتظامی مشهد شد، گفت : به محض مطلع با ستاد فرماندهی ( ساعت 13 ) آتش نشانان به همراه دو عدد تشک پهن و نردبان نجات در محل حضور یافتند.

موسسه اعتباری آرمان (فردوسی) با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ادغام 8 تعاونی اعتبار فعال در اسفند ماه سال 89 تاسیس شد.
اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
خودکشی نافرجام!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی در متروی شوش نافرجام ماند


مشاورمدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: مردی میانسال به دلیل تجاوز به حریم ریلی در اثر برخورد با قطار در ایستگاه شوش در خط یک مترو تهران دچار مصدومیت شد.

خبرگزاری ایرنا: مشاورمدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت:مردی میانسال به دلیل تجاوز به حریم ریلی در اثر برخورد با قطار در ایستگاه شوش در خط یک مترو تهران دچار مصدومیت شد.

احسان مقدم افزود: در ساعت 18:35 در ایستگاه مترو شوش مردی میانسال که 50 سال سن داشت به هنگام ورود قطار به این ایستگاه خود را به جلو قطار انداخت.

وی اظهارکرد: با هوشیاری ماموران مترو و حضور به موقع عوامل اورژانس این مرد از مرگ حتمی نجات یافت.

همچنین حسن عباسی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت: فرد مصدوم به دلیل برخورد با واگن مترو از نواحی مختلف بدن به شدت مصدوم شد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس پس از انجام مراحل ابتدایی درمانی فرد مصدوم را به بیمارستان بهارلو منتقل کردند.