اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی «آنلاین» دختر 19 ساله


پلیس فرانسه تحقیقات خود را در باره خودکشی یک دختر ۱۹ ساله فرانسوی که گفته شده جریان خودکشی‌اش به طور زنده از اینترنت پخش شده آغاز کرده است.

عصرخبر: پلیس فرانسه تحقیقات خود را در باره خودکشی یک دختر ۱۹ ساله فرانسوی که گفته شده جریان خودکشی‌اش به طور زنده از اینترنت پخش شده آغاز کرده است.

به گزارش بی بی سی، این دختر ۱۹ ساله روند خودکشی خود را روی اپلیکیشن پریسکوپ تلفنش پخش کرد.

او روز سه‌شنبه در ایستگاه قطاری در ۴۰ کیلومتری پاریس خود را زیر قطار انداخت.

ویدیوی خودکشی این دختر دیگر روی پریسکوپ که توییتر مالک آن است، دیده نمی‌شود.

توییتر گفته است که در باره حساب‌های کاربری افراد اظهارنظر نمی‌کند.

روزنامه‌های فرانسوی نوشته‌اند که این دختر روز سه‌شنبه در منطقه اگلی در شهرستان اسون دست به خودکشی زد.

او پیشتر از خودش فیلمی پخش کرده بود که در آن گفته بود می‌خواهد با ویدیویی، "پیامی بدهد" و به بینندگان جوان‌تر هشدار داده بود که دیگر به تماشا کردن ادامه ندهند، چون "حرکتی شوکه‌کننده" انجام خواهد شد.

گزارش رسانه‌های فرانسوی حاکی از آن است که این دختر فرانسوی در حین فیلم گرفتن از خود مدعی شد که مورد تجاوز قرار گرفته است. او نام این فرد را در ویدیوی خود ذکر کرده است.

دادستانی شهر محل وقوع حادثه گفته است تحقیقات در باره خودکشی آغاز شده است.


ویدیو مرتبط :
دختر 14 ساله و خودکشی غم انگیز..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام به خودکشی دختر 19 ساله در شهرک اندیشه



اخبار حوادث - اقدام به خودکشی دختر 19 ساله در شهرک اندیشه/ آتش نشان ها مانع از خودکشی شدند

عملیات نجات دختر 19 ساله از خودکشی با موفقیت انجام شد.

ساعت 23:00 چهاردهم آذر ماه نود و سه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار با تماس مردم در جریان یک مورد اقدام به خودکشی واقع در شهریار، فاز یک اندیشه،خیابان دهم شرقی قرار گرفت و بلافاصله امدادگران  ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه با امکانات و تجهیزات کامل و تشک نجات به  محل حادثه  اعزام  و با توجه به حساسیت موضوع حیدریان مدیر عامل محترم سازمان در محل حضور یافت.

هنگام حضور ماموران آتش نشانی مشاهده گردید دختر جوانی 19 ساله بنام (س.م) به علتی نامعلوم قصد خودکشی از پشت بام یک مجتمع مسکونی را داشت که آتش نشانان همزمان تشک نجات را در خیابان مستقر کرده و با حضور نیروی انتظامی و تلاش آتش نشانان مانع از خودکشی فرد مذکورشدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران