اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودرو جدید نیسان (+عکس)



اخبار ,اخبار اقتصادی ,خودرو جدید نیسان

 

اخبار اقتصادی - خودرو جدید نیسان

نیسان از عرضه خودرو تازه‌ای خبر داده که به ادعای خودروساز ژاپنی قرار است به‌عنوان رقیبی برای گلف فولكس واگن و فورد فوکوس روانه بازار شود.

پولسار (Pulsar) نام خودرو جدید نیسان است که‌هاچ‌بک و پنج‌در است و قرار است در کارخانه نیسان در بارسلونای اسپانیا تولید و از پاییز امسال به خریداران اروپایی عرضه شود. ظرفیت اولیه تولید پولسار 80 هزار دستگاه در سال خواهد بود.

 

نیسان از زمانی که خودرو ناموفق آلمرا (Almera) را در سال 2006 از بازار اروپا خارج کرد، هیچ مدل کوچکی را جایگزین آن نکرده، اما حالا می‌گوید معرفی این خودرو تازه برای رسیدن به هدفش مبنی‌بر پیشی گرفتن از تویوتا در بازار اروپا نقشی حیاتی دارد. نیسان امیدوار است تا سال 2016 به پرفروش‌ترین خودروساز آسیایی فعال در اروپا تبدیل شود.

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 


ویدیو مرتبط :
رونمایی از خودرو Altima Platinum کمپانی نیسان در نمایشگاه خودرو نیویورک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین مدل خودرو «نیسان» +عکس


نیسان خودرو تازه‌اش به نام پولسار (Pulsar) را به‌زودی به بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد: نیسان خودرو تازه‌اش به نام پولسار (Pulsar) را به‌زودی به بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

نیسان این خودرو کوچک هاچ‌بک را که اولین محصولش از این نوع در اروپا پس از سال 2006 است و قرار است رقیبی برای خودروهایی چون فورد فوکوس و فولکس واگن گلف باشد، کمتر از رقبایش قیمت‌گذاری کرده تا بتواند مشتریان بیشتری را جلب کند.

جدیدترین مدل خودرو «نیسان» +عکس

پولسار در ماه اکتبر آینده وارد بازار خواهد شد و قیمت پایه‌اش 20 هزار و 150 یورو خواهد بود. خودروساز ژاپنی پولسار را با ظرفیت سالانه 80 هزار دستگاه در کارخانه‌اش در بارسلونای اسپانیا تولید می‌کند.

 خودرو تازه نیسان به یک موتور 2/1 لیتری گازوئیلی توربوشارژ مجهز است که 115 اسب بخار قدرت دارد. نیسان می‌گوید دو کشور بریتانیا و آلمان احتمالا‌ بزرگ‌ترین بازارهای این هاچ‌بک تازه خواهند بود.