اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروهای 20 تا 40 میلیونی در صدر استقبال!


عمده بازار خودروهای سواری کشور در اختیار خودروهای با سطح قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان است.

خبرگزاری ایسنا: عمده بازار خودروهای سواری کشور در اختیار خودروهای با سطح قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان است.

براساس آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت بازار خودروهای سواری کشور در شش ماهه دوم سال گذشته، خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان 58.2 درصد بازار فروش خودروی کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

پس از آن خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی کمتر از 20 میلیون تومان 34.5 درصد بازار فروش خودرو را به خود اختصاص داده‌اند. البته نکته قابل توجه آن است که این آمار مربوط به شش ماهه دوم سال گذشته بوده و هم‌اکنون با قیمت‌های جدید اعلامی از سوی شورای رقابت، تقریبا تمام خودروهای تولیدی در کشور در سطح قیمتی بالاتر از 20 میلیون تومان قرار گرفته‌اند.

پس از آن خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی بین 40 تا 60 میلیون تومان نیز دارای سه درصد سهم بازار فروش خودروی کشور بوده‌اند. خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی بین 60 تا 80 میلیون تومان نیز 2.2 بازار خودروی کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

نیم درصد بازار خودروی کشور نیز مربوط به خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی بین 80 تا صد میلیون تومان است. خودروهای با سطحی قیمتی بالاتر از صد میلیون تومان نیز 1.6 درصد بازار خودروی کشور را در اختیار دارند.


ویدیو مرتبط :
کل کل گوشی 20 و 40 میلیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش 20 تا 40 ‌میلیونی امتیاز مسکن مهر


در حالی که وزیر راه و شهرسازی اخیرا فروش امتیاز مسکن مهر را غیرقانونی اعلام کرد و وعده لغو امتیاز فروشنده را داد، اما در 2 شهر پردیس و پرند بازار خرید و فروش امتیاز مسکن مهر حسابی سکه شده و از ۲۰ تا ۴۰‌میلیون تومان معامله می‌شود.

روزنامه آرمان:  در حالی که وزیر راه و شهرسازی اخیرا فروش امتیاز مسکن مهر را غیرقانونی اعلام کرد و وعده لغو امتیاز فروشنده را داد، اما در 2 شهر پردیس و پرند بازار خرید و فروش امتیاز مسکن مهر حسابی سکه شده و از ۲۰ تا ۴۰‌میلیون تومان معامله می‌شود.

تسنیم نوشت، پردیس به‌عنوان یکی از شهرهایی که هم‌اکنون حدود 80 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت دارد گزینه مناسبی برای افزایش خرید و فروش غیرقانونی امتیاز مسکن مهر به‌شمار می‌آید.

در حال حاضر بالاترین قیمت امتیاز مسکن مهر کشور با 40‌میلیون تومان متعلق به این شهر است، در پایتخت صنعتی‌سازی مسکن یعنی پرند نیز 20‌میلیون تومان بالاترین رقم برای فروش امتیاز از سوی بنگاه‌های املاک اعلام شده است.

یکی از مشاوران املاک پردیس گفت: تقاضا برای خرید امتیاز مسکن مهر در ماه‌های اخیر روند صعودی به خود گرفته‌ است.

 در حال حاضر 2 گروه به دنبال خرید امتیاز مسکن در پردیس هستند؛ افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در مسکن مهر ثبت‌نام کنند و شماری دیگر که فقط برای حفظ سرمایه وارد این بازار می‌شوند.