اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواهركشی با شلیك كلاشینكف



خواهركشی با شلیك كلاشینكف

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری برادری خبر داد كه خواهرش را به انگیزه موارد اخلاقی به قتل رسانده بود.

سرهنگ حسین بارونی در گفت و گو باایسنا، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یك فقره قتل زنی جوان به نام «خ» در سوم شهریور ماه ماموران آگاهی بوشهر تحقیقات‌شان را برای یافتن سرنخی از متهم یا متهمان به قتل آغاز كردند.

وی با بیان اینكه ماموران در تحقیقات به برادر 37 ساله این زن به نام «الف» مظنون شدند گفت: پلیس برادر مقتول را به پایگاه انتظامی منتقل و وی در بازجویی‌ها به قتل خواهرش با استفاده از یك قبضه اسلحه كلاشینكف اعتراف كرد.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینكه متهم در بازجویی‌های خود ضمن قبول بزه ارتكابی همدست خود به نام «ر» را نیز به ماموران معرفی كرد گفت: برادر مقتول در اعترافات خود عنوان كرد كه با همكاری «ر» از راه دیوار همسایه وارد منزل خواهرش شده و وی را با سلاح گرم به قتل رسانده است.

بارونی با بیان اینكه ماموران با راهنمایی متهم اسلحه را كه در حیاط منزل مقتول مدفون شده بود، یافتند گفت: ماموران همدست برادر مقتول را نیز دستگیر و یك قبضه اسلحه به همراه یك خشاب و 228 عدد فشنگ جنگی را نیز كشف كردند.

وی با بیان اینكه متهم به قتل موارد اخلاقی را علت و انگیزه قتل خواهرش عنوان كرد گفت: تحقیقات برای واكاوی دیگر زوایای این پرونده در پلیس آگاهی ادامه دارد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شلیك با سه اسلحه متفاوت شاتگان و كلاشینكف و M40

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی كه در خواب راه می رفت به خودش شلیك كرد



 

 

مردی كه در خواب راه می رفت به خودش شلیك كرد

 

پلیس ایالت نیویورك در گزارشی اعلام كرد كه یك خواب گرد با شلیك اسلحه به خودش، پایش رامجروح كرد.

 

در بیانیه پلیس ایالت «نیویورك» آمریكا آمده است كه شب گذشته یك مرد ۶۳ ساله به نام «سنفورد روتمن» با فوریتهای پلیس ایالتی تماس گرفته و یادآور شد كه شخصی در خوب به پای او شلیك و او را به شدت مجروح كرده است.

 

ماموران گشت پلیس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شده و در تحقیقات خود خاطر نشان كردند كه این مرد ۶۳ ساله حین راه رفتن در خواب با اسلحه ای كه در نزدیكی تختخوابش قرار داشته به خود شلیك كرده است.

 

پلیس در این گزارش به این موضوع اشاره كرد كه این مرد به دلیل مصرف دارو ناشی از كهولت سن به خواب گردی دچار شده و با اسلحه ۹ میلیمتری به پای خود شلیك كرده است.

 

همچنین فرضیه سو مصرف مشروبات الكلی و موتورسیكلت در شلیك به خود رد شد.

 

این مرد پس از اعزام به بیمارستان ایالتی تحت مداوا قرار گرفت و تا روز آینده مرخص می شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا