اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواهرزاده شریعتمداری مشایی را با کراک مقایسه کرد!



 

خواهرزاده شریعتمداری مشایی را با کراک مقایسه کرد!

 

محرمانه نیوز نوشت:خواهرزاده شریعتمداری مشایی را با کراک مقایسه کرد.سید حسین علوی خواهرزاده حسین شریعتمداری با نگارش یادداشتی در سایت هتاک صراط نیوز رییس دفتر رییس جمهور را با کراک یکی از مواد مخدر صنعتی مقایسه کرد!

 

متاسفانه  عده ای هیچ توجه ای به پندها و اندرزهای رهبر معظم انقلاب ندارند و همچنان با  تاکید بر ادامه روند هتاکانه خود سعی بر ایجاد تنش و حاشیه در بین مسئولان ارشد  نظام جمهوری اسلامی دارند.

سید حسن علوی خواهرزاده حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان که این روزها در کمال آرامش مسئولان نظام را به باد توهین افترا می گیرد در تازه ترین یادداشت خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم توجه به مسائل فرعی در کشور فرمایشات معظم له را به سود خود تفسیر به رای کرده  و مدعی شده است که نمی توان از مسئله خطرناک فرعی  چون کراک صرف نظر کرد چون موضوع فرعی است.

این نویسنده در ادامه یادداشت خود به مشایی اشاره کرده  و مدعی شده است که همانگونه که نمی توان نسبت به  مسئله فرعی کراک در جامعه بی تفاوت بود  به همین نسبت نمی توان به سادگی  از کنار مسئله فرعی مشایی عبور کرد.

متاسفانه  تیم خبری کیهان و وابستگان آن در نقادی های خود ترور شخصیت و هتاکی و توهین به افراد حقیقی و حقوقی را به نقادی منصفانه و منطقی ترجیح می دهند.

البته ناگفته پیداست که عملکرد ناموزون و غیر متعارف این نویسنده جوان سایت صراط نیوز برگرفته از ذهن آشفته   وی است که در فحشنامه های خود از چنین ادبیات چالواداری و به دور از منش و مرام یک روزنامه نگار متشخص استفاده می کند.

به هر حال برآیند کاری این نویسنده جوان سایت صراط نیوز به پای حاج حسین شریعتمداری نوشته می شود چرا که ناگفته پیداست این نویسنده جوان با سوء استفاده از نسبت خود با مدیر مسئول روزنامه کیهان اینگونه مسئولان خدوم نظام را به باد فحاشی و هتاکی می گیرد.../محرمانه نیوز


ویدیو مرتبط :
افشاگری دکتر قدیری ابیانه علیه رحیم مشایی و بر هم زدن جلسه توسط حامیان مشایی.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا خواهرزاده مشایی رشوه گرفته است؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آیا خواهرزاده مشایی رشوه گرفته است؟

تهران امروز نوشت: محمد جهرمی چهره چندان گمنامی در میان مردان رئیس‌جمهور نیست و آنقدر در میان حلقه اول اطرافیان احمدی‌نژاد نفوذ داشت كه بسیاری هنوز هم ماجرای بركناری طهماسب مظاهری رئیس كل سابق یانك مركزی را به او نسبت می‌دهند.

 

وی كه در روزگاری نه چندان دور(دولت نهم) وزیر كار احمدی‌نژاد و یار غار محمود احمدی‌نژاد محسوب می‌شد، پس از وزارت به بانك صادرات رفت و در حال خروج از توجه رسانه‌ها بود كه با افشای ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی نام وی باردیگر بر زبان‌ها افتاد.

 

وی نیز همانند سایر متهمان پرونده اختلاس در ماه‌های گذشته تلاش فراوانی كرده است تا دیگر متهمان این پرونده را عامل اصلی اختلاس معرفی كرده و خود را مبرا كند. جدل وی با مقامات دولت بر سر این ماجرا تا آنجا پیش رفت كه دولتی‌ها صراحتا خواستار بازداشت وی شدند و بانك مركزی هم جهرمی را متهم درجه اول اختلاس سه هزار میلیاردی معرفی كرد. جهرمی اما همچنان مردی با «اعتماد به نفس فراوان» باقی ماند و صراحتا می‌خواست تا به جای متهم كردنش به وی «جایزه» بدهند. او بود كه ماجرای فرار خاوری را افشا كرد و بعد از آن با نامه نگاری‌های فراوان به مقامات نظام روایت خود از اختلاس بزرگ تاریخ ایران را بیان كرد. در بخشی از یكی از همین نامه‌ها جهرمی گفته بود نسبت به ضعف‌ها و معایب سیستم بانکی کشور شفاف‌سازی کرده و پیش از این به بانک مرکزی نسبت به این موضوع هشدار داده بود. همچنین به بانک مرکزی و حراست بانک تذکراتی را داده است که این تذکرات جدی گرفته نشده است.

 

ماجرای استیضاح شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد هم كه پیش آمد، نام جهرمی بارها و بارها در صحن علنی مجلس شنیده شد تا جایی كه وی در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس تلاش كرد تا پاسخی به این موضوع دهد. وی در این نامه از خوانده نشدن نامه‌اش به علی لاریجانی در روز استیضاح مجلس به شدت اعتراض كرد. دولتی‌ها هم در این میان بیكار نماندند و احمدی‌نژاد پس از مشاهده بی‌تاثیر بودن انتقادات بانك مركزی از عملكرد جهرمی خود به میدان آمد و صریح‌ترین جملات علیه وی را بر زبان راند.

احمدی‌نژاد در نخستین همایش تبیین طرح تحول نظام بانکی هم به دفاع از پورمحمد قائم‌مقام بازداشت شده بانك مركزی پرداخت و هم صراحتا به انتقاد از جهرمی پرداخت و گفت: آنها که رشوه داده و تخلف کرده‌اند و پشتیبانی نفوذی داشتند را دستگیر و محاکمه کنید، چرا قائم‌مقام بانک مرکزی را دستگیر کردید؟ ‌ همان مدیرعاملی که این تخلف در آن بانک رخ داده در تاریخ 8خرداد به رغم تاکیدات و تذکرات قبلی باز هم تسهیلات جدید داده است. فردای همان روز هم آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا در پاسخ به سخنان وی گفت: طبیعی است که بعضی از افراد از نحوه رسیدگی‌ها خوششان نیاید اما این نباید مستمسکی برای تخریب قوه قضائیه بشود. توجیه پذیر نیست که دائما بگوییم چرا این را گرفتید، آن را نگرفتید‌یا چرا این را آزاد کردید، خصوصا این کار از مسئولان پسندیده نیست.

 

نقش یك خواهرزاده

كشمكش دولت و جهرمی بر سر عامل اختلاس سه هزار میلیاردی دیروز فاز جدیدی به خود گرفت و جهرمی در سخنانی بی‌سابقه نوك پیكان حملات خود را متوجه مشایی و خواهر زاده وی كرد. اگر چه پیش از این جسته و گریخته مسئولانی چون مصطفی پورمحمدی از دخالت برخی اعضای جریان انحرافی در ماجرای اختلاس سخن گفته بودند ولی این اولین بار است كه اینچنین نام اطرافیان مشایی در این پرونده مطرح می‌شود. جهرمی دیروز صراحتا اعلام كرد: اجازه بدهید برخی مسائل را بیان نكنم؛ به موقع آن‎ها را مطرح خواهم کرد.

در حال حاضر خوشبختانه قوه قضائیه به خوبی رسیدگی كرده و مدارک کامل‎تری پیدا کرده است. از سوی دیگر اعترافات خوبی هم به دست آمده و مشخص شده که آقای خاوری چه میزان پول گرفته است یا این‎که خواهر‎زاده آقای مشایی چه مقدار دریافت کرده است. در کیفر‎خواست نامش آورده شده است. همچنین برخی از معاونان، مدیران کل و کارشناسان برخی از وزارتخانه‎ها هم هستند. دو مدیر عامل بانک دولتی در این داستان رشوه گرفته‎اند و در کیفرخواست آمده است. وی با بیان اینكه «برای رخ دادن چنین تخلفی کار مهندسی لازم است، با یک کارمند نمی‎شود چنین کاری را انجام داد و قطعا این یک کار مهندسی‎شده است. حلقه‎ای تشکیل دادن و آن را به هم متصل کردن، یک کار مهندسی است» گفت: آقای رئیس‎جمهوری هم که با عصبانیت مطالبی را بیان می‎کند بیشتر ناشی از این است که نگران رو شدن دست بعضی از اطرافیانش در این فساد است که بنده به‎عنوان وظیفه خود در مبارزه با این فساد، این موضوعات را در اختیار مراجع ذی‎صلاح قضایی و اطلاعاتی گذاشته‎ام. جهرمی افزود: حتی وقت هم گرفته بودم تا بروم پیش آقای احمدی‎نژاد و به ایشان بگویم افراد زیر مجموعه‎ات فساد اقتصادی دارند ولی مسئولان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی به‎گونه‎ای ذهنیت برای آقای احمدی‎نژاد به‎وجود آورده بودند که اصلا آمادگی پذیرش حرف‎‎های من را هم نداشت و به همین خاطر هم وقت برای شنیدن حرف‎‎های من نگذاشت.

 

من هر روز پیگیری می‎کردم و در برخی جلسات آقای احمدی‎نژاد را دیدم و به ایشان گفتم نیم ساعت به من وقت بدهید که دیدم می‎ترسد از زبان من موضوع تخلف را بشنود.»

جهرمی دیروز فضای جدیدی را در پرونده اختلاس بزرگ گشود كه باید در روزهای آینده منتظر واكنش‌های متفاوتی درباره آن بود؛واكنش‌هایی در حمایت یا بر ضد آنچه جهرمی روایت كرده است. هرچه باشد روایت‌های مختلف می‌تواند نمای واضح‌تری از آنچه بر اقتصاد ایران رفت را عیان كند./تهران امروز