اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواننده داعش +عکس


عربستان سعودی از هیچ کمکی به گروه تروریستی داعش دریغ نمی کند و اینبار، رژیم آل سعود، خواننده مشهور خود را به داعش تقدیم کرد تا از لحاظ فرهنگی نیز همراهی خود را با داعش اعلام دارد

خبرگزاری ایلنا: عربستان سعودی از هیچ کمکی به گروه تروریستی داعش دریغ نمی کند و اینبار، رژیم آل سعود، خواننده مشهور خود را به داعش تقدیم کرد تا از لحاظ فرهنگی نیز همراهی خود را با داعش اعلام دارد.

گروه تروریستی تکفیری داعش با حمایت مستقیم و غیرمستقیم برخی کشور های مرتجع منطقه و برخی کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا به وجود آمد و تاکنون نیز با کمک های این کشورها به حیات خود ادامه داده است.

پیش از این اسناد بسیاری از کمک های مالی و تسلیحاتی برخی کشورهای عرب منطقه و نیز کشورهای غربی منتشر شده است. در آخرین نسخه از کمک ها، این بار اسنادی از کمک های فرهنگی آل سعود به این گروه تروریستی فاش شده است. «ماهر مشعل» خواننده معروف عربستانی، هدیه فرهنگی و هنری آل سعود به گروه تروریستی داعش است. این خواننده اهل عربستان، وظیفه تهیه و تولید آلبوم های صوتی و تبلیغاتی داعش را بر عهده دارد.

این خواننده در قالب تک خوان تواشیح هایی که این گروه صیونیستی تکفیری، بر روی تصاویر عملیات های انتحاری و یا اعدام مردم بی دفاع قرار می دهد، ایفای نقش می کند. حال داعش به پاس قدردانی از زحمات ماهر مشعل، از او مستندی تهیه کرده است و در بخش هایی از آن، با شخصی به نام «ابو زبیر الجرزاوی» که تهیه کننده بیشتر تواشیح های تبلیغی داعش است، در مورد ماهر به مصاحبه پرداخته است.

پیش از این نیز چهره یک خواننده پاپ غربی در میان عناصر داعش دیده شده بود.

عکس: خواننده داعش

عکس: خواننده داعش

عکس: خواننده داعش

عکس: خواننده داعش

عکس: خواننده داعش

عکس: خواننده داعش


ویدیو مرتبط :
عکس های خواننده جنجالی و جذاب پاپ مهران احمدی/خواننده مهران احمدی شاهزاده احساس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده رپ تونسی به داعش پیوست + عکس



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

خواننده رپ تونسی به این گروه را اعلام و تصاویر متعددی از وی در رقه به همراه تعدادی از داعشی ها منتشر کردند.

به گزارش العالم، روزنامه اینترنتی رای الیوم با اعلام این خبر به نقل از وکیل سابق الدویری نوشت که وی از طبقه متوسط جامعه و دارای تحصیلات بود.

این وکیل، سرکوب دائمی جوانان را یکی از عوامل گرایش الدویری به تندوری ارزیابی کرد.

مروان الدویری 8 ماه به جرم مصرف مواد مخدر در زندان بود و محاکمه او با محاکمه دوست رَپِرَش "ولد الکانز" در یک زمان انجام شد و هر دو خواننده  ترانه هایی در انتقاد از سرکوب ها و رفتار پلیس معروف بودند.

ابوعبیده الحلبی یکی از طرفداران داعش در حساب کاربری خود نوشت: «خدا هرکه را بخواهد هدایت می کند... صدای خواننده رپ تونسی (emino) به خاک دولت خلافت و صف های جهاد و شهادت رسید».

 

اخبار بین الملل - العالم