اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خسرو حیدری : حضور پروین دلگرم مان کرد


هافبک ملی پوش استقلال امیدوار است که استقلال مقتدرانه از گروهش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خبرآنلاین:هافبک ملی پوش استقلال امیدوار است که استقلال مقتدرانه از گروهش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

این اظهار نظر خسرو حیدری پس از شکست دادن الاتفاق در ورزشگاه آزادی است که می گوید:«این دومین گل آسیایی من بود.در بازی قبل هم موفق شدم برای استقلال گل بزنم.من بیشتر خوشحالی ام از این است که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.ما واقعا تلاش زیادی کردیم و به همین دلیل خدا را شکر می کنم که توانستیم نماینده عربستان را شکست بدهیم و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم.اتحاد و همدلی رمز پیروزی استقلال بود. ما با هم حمله می کردیم و با هم دفاع و موفق شدیم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»



وقتی از خسرو پرسیدیم که امروز هواداران پرسپولیس هم پا به پای استقلالی ها آنها را تشویق می کردند او این جواب را تحویل داد:«از همه آنها تشکر می کنم.هواداران واقعا برای استقلال سنگ تمام گذاشتند.در آسیا رنگ ها معنایی ندارند و همه باید فکر کنند که تیم ملی بازی دارد.من از هواداران استقلال هم می خواهم که برای تشویق پرسپولیسی ها در بازی های آسیایی به ورزشگاه بروند.»

خسرو در مورد حضور علی پروین هم در ورزشگاه حرف زد و این کار او را یک حرکت ویژه خواند و گفت:«حضور آقای پروین در ورزشگاه واقعا به ما دلگرمی داد.من به شخصه خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم که ایشان در ورزشگاه حضور دارند.»



او در پایان با اشاره به بازی های استقلال در مرحله گروهی گفت:« در دور بعدی بازی ها رفت و برگشت است.امیدوارم که بتوانیم با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.»


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه ی برنامه نود با حضور خسرو حیدری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خسرو حیدری در آستانه حضور در لیگ قطر


مدافع هافبک استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای جباری در سپاهان می‌گوید مذاکرات خوبی با تیم‌ قطری داشته است.

ایسنا: مدافع هافبک استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای جباری در سپاهان می‌گوید مذاکرات خوبی با تیم‌ قطری داشته است.

خسرو حیدری در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شد او قرار است به اصفهان برود اما مجتبی جباری به سپاهان پیوست، گفت: من یک پیشنهاد غیررسمی از سپاهان داشتم اما با این تیم وارد مذاکره نشدم. برای جباری هم آرزوی موفقیت می‌کنم. جباری در استقلال یک وزنه و یک بازیکن بزرگ بود. امیدوارم هرکجا که هست موفق باشد.

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که سرانجام فصل بعد در چه تیمی توپ خواهد زد، اظهار کرد: من در جلسه‌ای به آقای فتح‌الله‌زاده هم گفتم که پبشنهاداتی دارم. من یک پیشنهاد خارجی از قطر دارم که مذاکرات خوبی با آنها انجام داده‌ام و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم. فردا شب هم برای مذاکره نهایی با این تیم قطری به این کشور خواهم رفت.