اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خسته نباشید به نمایندگانی که نامزد نشدند


نماینده مردم اردکان در مجلس به نمایندگانی که علیرغم داشتن شرایط لازم در انتخابات مجلس دهم کاندیدا نشده‌اند، خسته نباشید گفت.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم اردکان در مجلس به نمایندگانی که علیرغم داشتن شرایط لازم در انتخابات مجلس دهم کاندیدا نشده‌اند، خسته نباشید گفت.

محمدرضا تابش در نوشتاری که در کانال تلگرامی وی منتشر شده، در این باره گفت: «امروز برادرم آقای طباطبایی نماینده مردم نائین در آخرین نطقش از ملت شریف ایران و مردم فرهیخته نائین که در ایفاء مسئولیت نمایندگی و عمل به سوگندی که یاد کرده مدد کارش بوده‌اند، تقدیر کرد و حلیت طلبید.

برایش احترام زیادی قائلم.

انسانی شریف، وکیلی امین و قاضی دادگری است که در مسئولیت‌های مهم قضایی و تقنینی منشأ خیر و اثر بوده است.

تصمیم وی در خصوص انصراف از کاندیداتوری بعد از ثبت نام، علی رغم آنکه شانس وکالت مجدد داشت را می‌ستایم.

به وی و همکارانی که علی رغم واجد شرایط بودن برای مجلس دهم کاندیدا نشدند، خسته نباشید می‌گویم و توفیق آنها را در اعدا دین به مردم و خدمتگزاری به جمهوری اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

اسامی این همکاران به شرح ذیل است:

آقایان:

١- محمد رضا باهنر از حوزه انتخابیه تهران.

٢- سید علی محمد بزرگواری از حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی.

٣- روبرت بگلریان از حوزه انتخابیه ارامنه جنوب.

٤- سید هاشم بنی هاشمی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات.

٥- روح الله حسینیان از حوزه انتخابیه تهران.

٦- رضا رحمانی از حوزه انتخابیه تبریز و اسکو.

٧- علی اصغر زارعی از حوزه انتخابیه تهران.

٨- سید محمد رضا طباطبایی از حوزه انتخابیه نائین.

٩- ناصر صالحی نسب از حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه.

١٠- رضا عبداللهی از حوزه انتخابیه ماه نشان و ایجرود.

١١- سید عنایت الله هاشمی از حوزه انتخابیه سپیدان.»


ویدیو مرتبط :
سوپرگلهای بی نظیری که نامزد جایزه پوشکاش۲۰۱۵ نشدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنج مدال گرفتیم و یك خسته نباشید هم نگفتند



 


مدال

 

 

 

عیدی علیجانی معتقد است با یک چشم بر هم زدن 4 سال دیگر می رسد و نباید با سنگ اندازی و اعمال سلیقه شخصی در جابه جا کردن آدم‌ها راه پیشرفت را ببندیم. ایران می توان شرایطی بهتر از شرایط کنونی درآسیا داشته باشد؛ به شرط آن که مسئولان در باد این 20 طلا نخوابند و برای آینده برنامه ریزی کنند.

رییس کمیته علمی ستاد تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک و نایب رییس فدراسیون‌های دوومیدانی ایران و آسیا در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت فدراسیون‌های مختلف در بازی های آسیایی اظهار کرد: در فدراسیون کشتی 7 تا 10 مدال طلا پیش بینی می شد که این فدراسیون موفق به کسب 7 طلا شد و در واقع کشتی در حد انتظار بود و این هفت مدال کمک زیادی به كاروان کرد. هرچند که همین انتظار هم از کشتی می رفت و ما به طور سنتی از کشتی توقع مدال داشتیم.

وی افزود: تکواندو در حد انتظار ظاهر شده و عملکرد نسبتا خوبی داشت. در وشوو فکر می‌کردیم یک یا دو طلا کسب کنیم که با کسب سه مدال طلا، وشوو بیش از حد انتظار ظاهر شد. مضاف بر این که تنها طلای بانوان هم در این رشته به دست آمد. در دوومیدانی توقع کسب یک مدال طلا داشتیم که توانستیم به دو مدال طلا برسیم. در واقع دوومیدانی عالی کار کرده و نتایج بسیار رضایت بخشی به دست آورد و سعیدلو، علی آبادی، افشارزاده از عملکرد دوومیدانی کاران ابراز خوشحالی کردند.

علیجانی تاکید کرد: در قایقرانی قول دو طلا و 8 مدال داده بودند که به دو طلا رسیدند، ولی انتظار کسب مدال های بیشتری در این رشته داشتیم. در دراگون بت (به ویژه در بخش بانوان) فکر می کردیم مدال بگیریم که این اتفاق نیفتاد. مدال طلای وزنه برداری هم خوب بود و ما همین یک مدال طلا را برای وزنه برداری در نظر گرفته بودیم، چراکه این رشته در یک سال گذشته وضع خوبی نداشت. از جودو بیشتر از این انتظار داشتیم، ولی با توجه به تغییراتی که در فدراسیون انجام شده بود نتیجه دور از نظر نبود. در واقع می توان گفت یکی از دلایلی که جودو و کاراته خوب نتیجه نگرفتند، تغییراتی بود که در این دو فدراسیون رخ داد.

وی ادامه داد: در تیراندازی و دوچرخه سواری انتظار طلا داشتیم که نتوانستم به هدف گذاری خود برسیم. از کاراته هم توقع سه طلا داشتیم که این رشته هم کمتر از حد انتظار ظاهر شد. در رشته های تیمی از هندبال انتظار رسیدن به فینال را نداشتیم. در رشته والیبال پیش بینی ما کسب جایگاه اول یا دوم بود و برای بسکتبال هم همین جایگاه را پیش بینی می کردیم. در فوتبال هم حداقل کسب رتبه سوم را انتظار داشتیم که چهارم شدیم. در واقع در رشته های تیمی والیبال و هندبال خوب بودند و بسکتبال هم با ناداوری و بدشانسی به فینال نرسید. در رشته کبدی خانم‌ها با ناداوری از راه یافتن به فینال بازماندند، ولی عملکرد کبدی زنان و مردان نسبتا خوب بود. شطرنج، شنا و ژیمناستیک هم در حد معقول ظاهر شدند، چراکه از این رشته توقع کسب مدال نداشتیم.

علیجانی خاطر نشان کرد: قبل از حضور در گوانگجو و با صحبت‌هایی که با روسای فدراسیون ها داشتیم، پیش بینی ما این بود که چهارم می شویم و من هم گفته بودم اگر چینی ها بیشتر مدال ها را بگیرند، ممکن است چهارم شویم.

وی تاکید کرد: کسانی که شرایطی بدتر از این را برای ایران پیش بینی کردند، شاید در جریان تمرینات فدراسیون ها نبودند. مطمئنا کسب 20 طلا در بازی های آسیایی دوباره قابل تکرار است و با با یک برنامه ریزی 4 ساله حتی می توان تعداد آن را بیشتر کرد. پتانسیل فدراسیون های ما بیشتر از آن چیزی است که حالا وجود دارد و ایران می تواند شرایطی بهتر از شرایط کنونی را درآسیا داشته باشد، به شرط آن که مسئولان در باد این 20 طلا نخوابند و برای آینده برنامه ریزی کنند.

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد مسئولان نسبت به فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: متاسفانه برخلاف این که فدراسیون ما جزو فدراسیون های موفق بود، اما مورد بی مهری سازمان قرار گرفت و همین موضوع انگیزه بازیکنان و حتی خود من را کاهش داد. ما در گوانگجو 5 مدال به دست آوردیم و چندین رکورد ملی را ارتقا دادیم، اما آن طور که باید و شاید و مانند بقیه فدراسیون ها مورد حمایت قرار نگرفتیم. در حالی که گفتن یک خسته نباشید خالی هم خیلی چیزها را عوض می کند. باید از معاون فنی سازمان بپرسید چرا فدراسیون های موفق باید از نو شروع کنند؟

علیجانی در پاسخ به این سوال که قرار است در فدراسیون دوومیدانی تغییراتی صورت بگیرد؟ به ایسنا گفت: نمی دانم. من هم حرف‌هایی از گوشه و کنار شنیده‌ام. اگر قرار است این طور باشد من هم دیگر نمی مانم. این تیم 4 سال کار کرد تا نتیجه گرفت. نباید با سنگ اندازی و اعمال سلیقه شخصی در جابه جا کردن آدم‌ها راه پیشرفت را ببندیم. به چشم بر هم زدنی این 4 سال می رود و نوبت بازی های دوره بعد خواهد شد. در این شرایط من آینده خوبی برای دوومیدانی نمی بینم..../تحلیل:ایسنا