اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرید مجانی به شرط عریانی!عکس



صاحب یک فروشگاه آلمانی در اقدامی عجیب به مشتریان خود وعده داد هر کس کاملا عریان برای خرید به این سوپر مارکت بیاید، می تواند 270 یورو جنس مجانی بردارد!

 

خرید مجانی به شرط عریانی

 

به گزارش بانکی دات آی آر، موسس و صاحب این فروشگاه به مناسبت افتتاح آن دست به چنین اقدامی زده و جالب اینجاست که پیشنهادش هم با استقبال خریداران مواجه شد.

 

هرچند صاحب فروشگاه انتظار استقبال چندانی از تصمیم خود را نداشت، اما با تعجب دید که 250 نفر طبق میل او وارد فروشگاه شدند!

 

خرید مجانی به شرط عریانی

 

ظاهرا بیشتر خریداران دانمارکی بودند و برای اینکه فرصت خرید مجانی را از دست ندهند، زحمت گذشتن از مرز را هم به خود داده بودند. همچنین اصلا برایشان مهم نبود که در حین خرید از آنها فیلمبرداری و عکسبرداری می شود.

 

خرید مجانی به شرط عریانی

 

بحران اقتصادی از سال 2008دو پیامد آن ریاضت اقتصادی ظاهرا آنقدر برای برخی مردم اروپا سنگین تمام شده که حتی حاضر هستند برای 270 یورو دست به هر کاری بزنند!

 

خرید مجانی به شرط عریانی

 

آنها از تصمیم خود مبنی بر خرید کردن با تنی عریان کاملا راضی به نظر می رسیدند.

 

خرید مجانی به شرط عریانی

 

از طرفی شاید اگر مدیر این فروشگاه می دانست چنین استقبال با شکوهی از پیشنهاد عجیبش می شود، قید چنین دست و دل بازی را می زد!/بانکی


ویدیو مرتبط :
خرید سکه مجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس همسر باراک اوباما در حال خرید



همسر اوباما در حال خرید