اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر مرگ میمون بازیگر جنجال به پا کرد


دعوا بر سر اینکه این میمون بازیگر معروف فیلم‌های «تارزان» بوده یا خیر تنها یک روز پس از انتشار خبر مرگ او در 80 سالگی شروع شد.

به نظر می‌رسد میمونی که چند روز پیش درگذشت چیتا، بازیگر فیلم‌های «تارزان» نبوده است.

دعوا بر سر اینکه این میمون بازیگر معروف فیلم‌های «تارزان» بوده یا خیر تنها یک روز پس از انتشار خبر مرگ او در 80 سالگی شروع شد.
 
دبی کاب، مدیر موسسه حمایت از حیوانات «سانکوست پرایمیت» در فلوریدا چهارشنبه اعلام کرد این میمون را پدربزرگ او در سال 1960 از جانی ویسمولر بازیگر فیلم‌های «تارزان» گرفته است. چیتا در فاصله سال‌های 1932 تا 1934 در فیلم‌های «تارزان، مرد میمونی» و «تارزان و جفتش» با ویسمولر همبازی بود.
 
اما ماجرا زمانی عجیب می‌شود که کاب هیچ مدرکی برای حرف‌های خود نشان نمی‌دهد و ادعا می‌کند تمام مدارک سال 1995 در آتش سوزی از بین رفته‌اند.
 
این در حالی است که برخی منابع هالیوود می‌گویند میمونی به نام جیگز یا آقای جیگز به همراه ویسمولر در فیلم‌های تارزان نقش چیتا را بازی کرده و این میمون سال 1938 مرده است.
 
از طرفی دیگر اینکه میمونی به 80 سالگی برسد امری بسیار نادر است، شاید این میمون پیرترین میمون دنیا باشد. طبق آمار دیگر موسسات حمایت از حیوانات میمون‌هایی که در چنین موسساتی زندگی می‌کنند بین 40 تا 60 سال عمر می‌کنند و تنها یک نمونه 73 ساله در یکی از این موسسات نگهداری می‌شود.
 
چنین ادعاهایی عجیب نیست. سال 2008 نیز یک نفر ادعا کرده بود صاحب میمونی است که با ویسمولر همبازی بود، اما مطبوعات خیلی سریع به آن واکنش نشان دادند و حرف‌های فرد را تکذیب کردند.



ویدیو مرتبط :
خیری که خیرش به پرسپولیس نرسیده جنجال به پا کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم خبر جعلی مرگ یک بازیگر


در روزهای گذشته باز هم خبری جعلی در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن ادعا شده بود ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی سینما دار فانی را وداع گفته است. بانی فیلم: در روزهای گذشته باز هم خبری جعلی در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن ادعا شده بود ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی سینما دار فانی را وداع گفته است.

 این خبر به سرعت سرفصل تمامی رسانه‌های مجازی قرار گرفت که هر کدام از زاویه دید خود به تحلیل خبر پرداخته بودند!

امیرعلی ملک مطیعی فرزند این هنرمند سینما، در تماسی با روزنامه بانی فیلم، ضمن تکذیب این شایعه گفت: گویا این یک نوع ترفند برای برخی از بدخواهان رسانه‌ای شده که هر از گاهی برای اعلام موجودیت خود دست به این شایعه پراکنی‌ها می‌زنند.

وی در ادامه افزود: این بار وارد بازی مشمئز کننده این افراد نمی‌شویم و پاسخ این شایعات را نمی‌دهیم.

نکته عجیب انتشار این شایعه پراکنی این است که این خبر جعلی در حالی منتشر شد و در فضاهای مجازی دهان به دهان گشت که فرزند ناصر ملک مطیعی عکسی از او را در کنار علی زند وکیلی منتشر کرد، عکسی که همان شب در جمعی هنری گرفته شده بود!

امیرعلی ملک مطیعی ضمن ناجوانمردانه خواندن چنین رفتارهای غیرانسانی اعلام کرد که پدرش در سلامتی کامل است و به هیچ یک از این شایعات اهمیتی نمی‌دهد.