اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش روحانی درباره‌ ویزای انگلیس


رئیس جمهور به نقل از نخست وزیر انگلیس از آغاز به کار بخش صدور ویزا در سفارت لندن در تهران در آینده نزدیک خبر داد. خبرآنلاین: رئیس جمهور به نقل از نخست وزیر انگلیس از آغاز به کار بخش صدور ویزا در سفارت لندن در تهران در آینده نزدیک خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در توئیتر خود نوشت:

« دیوید کامرون در تماس تلفنی خود گفت: به زودی بخش صدور ویزا  سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد.»

خبر خوش روحانی درباره صدور ویزای انگلیس


ویدیو مرتبط :
ویزای انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش انگلیس به خبر دیدار روحانی با هیگ


وزارت خارجه انگلیس با اشاره به اینکه مایل به دیدار دوجانبه میان وزیر خارجه این کشور و رئیس جمهوری ایران است اعلام کرد که از برنامه ریزی در این زمینه که امروز توسط رسانه ها اعلام شد بی اطلاع هستند.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه انگلیس با اشاره به اینکه مایل به دیدار دوجانبه میان وزیر خارجه این کشور و رئیس جمهوری ایران است اعلام کرد که از برنامه ریزی در این زمینه که امروز توسط رسانه ها اعلام شد بی اطلاع هستند.

براساس گزارش رویترز، اکانت انگلیسی زبان توییتر حسن روحانی روز یک شنبه از دیدار رئیس جمهور ایران و ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس به درخواست انگلیس در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.

در این توییت آمده است؛ «تهران به درخواست انگلیس نگاه مثبت دارد و دیدار هیگ و روحانی را تایید می کند».

این درحالیست که یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس گفت: دیدار بین ویلیام هیگ و محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران برنامه ریزی شده است اما من اطلاعی از دیدار آقای روحانی با هیگ ندارم.

یک سخنگوی دیگر وزارت خارجه انگلیس هم گفت: ما دعوتنامه ای از سوی ایران برای دیدار با رئیس جمهور دریافت نکردیم اما ما مانعی برای آن نمی بینیم و به آن به عنوان یک گام مثبت نگاه می کنیم.