اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش برای طرفداران «علی سنتورى»!


بهرام رادان، بازیگر فیلم «سنتورى» درباره حاشیه های مربوط به ساخته شدن ادامه فیلم «سنتورى» توضیحاتی داد.

خبرگزاری فارس: بهرام رادان، بازیگر فیلم «سنتورى» درباره حاشیه های مربوط به ساخته شدن ادامه فیلم «سنتورى» توضیحاتی داد.

وى در مورد قصه فیلم «سنتوری 2» هم گفت: «على چند سال در آسایشگاه بوده و حالا به اصرار هوادارانش به شهر برمی‌گردد. هانیه سال‌هاست از ایران رفته، زندگى خانواده بلورچى دگرگون شده، ولى على با عشق طرفداران میلیونى‌اش، شروع به ضبط آلبومش می‌کند و همزمان مهیاى برگزارى تور کنسرت‌هایش می‌شود که اتفاقات تازه‌اى برایش رقم می‌خورد».

بهرام رادان همچنین درباره تیم سازنده سنتورى2 اضافه کرد: «فعلا در حال مذاکره هستیم ولی به زودى با قطعى شدن اسامى، تیم سازنده را به رسانه‌ها معرفی خواهیم کرد».

رادان با ذکر این نکته که برنامه ریزى تولید ادامه فیلم «سنتورى» براى زمستان - بهار ٩٣ - ٩٤ است، در مورد همکارى سازمان سینمایى براى جلوگیرى از احتمال پیش آمدن مشکلاتی که قسمت اول «سنتورى» با آن درگیر بود، توضیح داد: «شخص دکتر ایوبى در جریان پروژه «سنتوری 2» هستند. امیدواریم با حمایت ایشان و مجموعه تحت امرشان بهترین اتفاق براى این فیلم رقم بخورد تا مردم بتوانند باری دیگر با على سنتورى روى پرده سینما بعد از سال‌ها ملاقات کنند».


ویدیو مرتبط :
یه خبر خوش حال کننده برای طرفداران tomb raider

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش برای طرفداران «کلاه قرمزی»



اخبار,اخبار فرهنگی ,کلاه قرمزی

 

اخبار فرهنگی - خبر خوش برای طرفداران «کلاه قرمزی»

تصویربرداری سری جدید «کلاه قرمزی» از هفته آینده آغاز خواهد شد

 با پایان پخش نوروزی مجموعه «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی، تصویربرداری سری جدید این برنامه از هفته آینده در لوکیشن ثابت این پروژه و در استودیویی حوالی منطقه نیاوران آغاز می شود. قرار است سری جدید مجموعه در طول سال و در اعیاد خاص روی آنتن شبکه دوم سیما رود که پخش در شب قبل از بازی ایران و آرژانتین نیز جزو یکی از باکسهای اصلی این مجموعه به جز اعیاد خواهد بود.

 در این قسمت از «کلاه قرمزی» گویا قرار است یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در استودیو و در کنار عروسکهای محبوب این روزهای تلویزیون حضور یابد. ضمن اینکه چند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نیز قرار است در سری جدید حضور داشته باشند. در ویژه برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» از سه شخصیت جدید نیز با نامهای عزیزم ببخشید، دیوی و بچه فامیل دور رونمایی شد. احسان کرمی، هومن شکیبا و محمد لقمانیان نیز به ترتیب به عنوان صداپیشه های این عروسکها در این مجموعه حضور داشتند.

ضمن اینکه گویا در قسمتهایی از مجموعه صدای رضا عطاران نیز در پس زمینه شنیده شد که در هیاهوی اخبار این پروژه گم شد. با این حال با اتمام ایام نوروز طبق عادت هرساله شنیدهها درباره آمار بینندگان سریالهای نوروزی به گوش میرسد که حمید مدرسی تهیهکننده «کلاه قرمزی» در همین زمینه به «بانی فیلم» گفت: «خوشبختانه مخاطب سنی «کلاه قرمزی» دیگر محدود به کودکان نمیشود و طبق آمار ارائه شده افراد بالای 50 سال نیز بیننده این برنامه بودهاند.

با این حال امیدوارم در اعلام آمار تماشاگران آثار نوروزی در حق «کلاه قرمزی» اجحاف نشود و میزان درصد بینندگان این مجموعه به طور دقیق و البته درست اعلام شود». او در پایان گفت: «در صورت عدم اعلام نتیجه درست میزان مخاطبان مجموعه، تصمیم داریم طی فراخوانی اینترنتی و یا به طور پیامکی از علاقه مندان دعوت کنیم تا در صورت رضایت از تماشای «کلاه قرمزی»، نظر خود را اعلام کنند».

اخبار فرهنگی - بانی فیلم