اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خالکوبی هایت را بپوشان!


بعد از پیروزی ایران برابر اندونزی و قطعی شدن صعود ایران به دور بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی بود که حضور اشکان دژاگه در تیم ملی به فراموشی سپرده شد. کارلوس کی روش بعد از نشستن روی نیمکت تیم ایران، بازی های دژاگه را در آلمان زیر نظر گرفت تا بلکه از او در تیم ملی استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
TUCK ME IN روی مرا بپوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردوسی پور خطاب به بازیکن تراکتور: روی ناخن هایت لاک زدی؟



 

 

 

خبر نوشت: بازیکن گلزن تراکتورسازی که هواداران تبریزی به او لقب اف 14 را داده اند دیشب مهمان برنامه نود بود.او که عاشق رنگ قرمز (البته به قول خودش از نوع قرمز تراکتوری)است در مورد خوشحالی عجیب و غریبش پس از گلزنی مقابل استقلال گفت:«کار خاصی نکردم فقط خوشحالی کردم»

که در این موقع عادل فردوسی پور گفت:«اما به این طرز خوشحالی کردن تو می گویند حرکات موزون!»

فردوسی پور سوال بعدی را در مورد علاقه شدید ابراهیم به رنگ قرمز پرسید که او گفت:«من قرمز تراکتوری را دوست دارم.»فردوسی پور که می خواست بیشتر در مورد علایق او بداند سوال بعدی را این طور پرسید:«اما تو در یکی از بازی ها سر،دست و پا و حتی روی ناخن هایت را هم رنگ قرمز کرده بودی.انگار که لاک زده باشی؟!»

که ابراهیمی در جواب گفت:«نه بابا!من رنگ قرمز را دوست دارم و این حرفها نیست!»