اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خالق «لاست» سریال دیگری می‌نویسد


«کارلتون کیوز»، فیلمنامه‌نویس سریال پرمخاطب «لاست» (گمشدگان) پروژه تلویزیونی دیگری را در دست نگارش دارد.

خبرگزاری ایسنا: «کارلتون کیوز»، فیلمنامه‌نویس سریال پرمخاطب «لاست» (گمشدگان) پروژه تلویزیونی دیگری را در دست نگارش دارد.

«قله افتخار» نام سریال جدیدی است که «کارلتون کیوز»، نویسنده فیلمنامه‌ی «لاست» در دست نگارش دارد و قرار است توسط «رندل ولس» کارگردانی شود.

«کیوز» و «ولس» پیش از این در دو پروژه «شجاع‌دل» و «بهشت واقعی است» همکاری داشته‌اند. کیوز در نقش تهیه‌کننده هم با عوامل «قله افتخار» همکاری دارد.

این درام‌ تلویزیونی که درباره جنگ‌های داخلی آمریکاست، در استودیو «آمازون» تولید می‌شود. شبکه «ABC» این سریال را به روی آنتن خواهد برد.

داستان «قله افتخار» درباره خانواده‌ای اهل ویرجینیا است که با شروع جنگ‌های داخلی از هم می‌پاشد.

هالیوود ریپورتر گزارش داد؛ «ویت استیلمن» و «رون پرلمن» در این درام تلویزیونی که اواخر سال جاری میلادی آماده پخش می‌شود، هنرنمایی می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
سریال لاست قسمت پنج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریال جدیدی از خالق لاست


سازنده سریال پرطرفدار «لاست» پروژه تلویزیونی جدیدی را بر اساس فیلمنامه ای از نویسنده سریال «منطقه گرگ و میش» در دست ساخت دارد.

روزنامه تماشا: فیلم «استار ترک: درون تاریکی» آخرین ساخته جی، جی. آبرامز به روی پرده های سینما رفته است و به نظر می رسد که با فروش خوبی هم مواجه شده است. جی جی آبرامز این روزها در حال گرفتن چند پروژه اوایل سال میلادی جدید شروع می شود. سازندگان اعلام کرده اند که این فیلم در سال 2015 به اکران عمومی درخواهد آمد. اما این تمام کارهای آبرامز در این روزها نیست.

سازنده سریال پرطرفدار «لاست» پروژه تلویزیونی جدیدی را بر اساس فیلمنامه ای از نویسنده سریال «منطقه گرگ و میش» در دست ساخت دارد. او قصد دارد سریال جدیدش را بر اساس آخرین فیلمنامه «راد سرلینگ»، خالق سریال پربیننده «منطقه گرگ ومیش» به روی آنتن ببرد. «سرلینگ» که در سال 1975 درگذشت، فیلمنامه «توقف هایی در میانه مسیر» را در اصل برای تبدیل شدن به فیلم سینمایی به نگارش درآورد. اما «آبرامز» و گروه فیلمسازی اش قصد دارند آن را راهی تلویزیون کنند. ضمن اینکه یکی دیگر از سریال هایی که در دست دارد، اقتباس از رمان «11/22/63» به نویسندگی استفن کینگ است.