اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خالد مشعل با اردوغان دیدار کرد



اخبار,اخبار بین الملل, اردوغان

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با رئیس جمهور ترکیه درباره تحولات منطقه اردو، مسایل داخلی فلسطین و روابط دو جانبه گفتگو کرد.

منابع خبری گزارش دادند دیدار خالد مشعل و رجب طیب اردوغان دیشب در کاخ ریاست جمهور در آنکارا برگزار شد .


مشعل و اردوغان در این دیدار یک ساعته تازه ترین تحولات منطقه ، اوضاع داخلی فلسطین به ویژه بحران غزه، مشکلات ساکنان این منطقه و تعرضات آشکار و مداوم رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را بررسی کردند .

به گزارش خبرگزاری آناتولی از آنکارا ، خالد مشعل شنبه گذشته پس از شرکت در نشست حزب عدالت و توسعه ترکیه از موضع دولت و مردم این کشور در حمایت از مردم فلسطین ، تلاش آنکارا برای حل عادلانه مسئله فلسطین ، پایان محاصره ظالمانه نوار غزه و آغاز بازسازی ویرانی های این منطقه قدردانی کرد .

خالد مشعل شنبه گذشته همچنین با احمد داود اوغلو نخست وزیر و رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه درباره مسایل مهم مورد علاقه دو طرف روابط دو جانبه گفتگو کرده بود .


خالد مشعل برای شرکت در کنفرانس حزب عدالت و توسعه ترکیه و دیدار با مقامات این کشور در صدر هیئتی بلند پایه جمعه شب وارد آنکارا شد .

پنجمین کنفرانس حزب عدالت و توسعه ترکیه شنبه گذشته در آنکارا برگزار شد و احمد داود اوغلو برای دومین بار به عنوان رئیس این حزب انتخاب شد .


خالد مشعل ماه گذشته نیز در سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان و احمد داود اوغلو دیدار کرده بود.


اخبار بین الملل - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
دیدار کاروان غزه با خالد مشعل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار خالد مشعل و اردوغان در آنکارا


«خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس دوشنبه (دیروز) با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در آنکارا دیدار کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس‌جمهور ترکیه دیدار کرد و در این دیدار درباره یورش‌های مکرر به مسجدالاقصی بحث و گفت‌وگو شد.

«خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس دوشنبه (دیروز) با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در آنکارا دیدار کرد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم» در این دیدار درباره یورش‌های اخیر صهیونیستی به مسجدالاقصی بحث و گفت‌وگو شد و اردوغان این یورش‌ها و زخمی شدن چندین نفر را شدیدا محکوم کرد.

اردوغان همچنین تاکید کرد که حوادث اخیر در مسجدالاقصی عامل نگرانی بیشتر شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی با امروز (سه شنبه) سه روز است که به صورت پیاپی به مسجدالاقصی یورش می‌برند تا همزمان با سال نو عبری حمایت لازم را برای شهرک‌نشینانی که قصد ورود به این مسجد دارند، فراهم کنند.