اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاطرات هولناک زنان در زندان‌ های داعش


زنان و دخترانی که در زندان‌های موصل توسط داعش نگه‌داری می شوند ، دو گزینه پیش رو دارند ، یا اینکه بعنوان برده به اعضای داعش فروخته شوند یا اینکه هر روز در زندانهای داعش مورد تجاوز قرار می گیرند و این برای آنها به معنای مرگ تدریجی است.

باشگاه خبرنگاران: بسیاری از زنان و دختران ایزدی توسط داعش به گروگان گرفته شدند. گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها شرایط بسیار بدی در زندان‌های مخفی داعش دارند و بعضا توسط این گروه بعنوان کنیز فروخته می شوند و سرنوشت بسیار بدی در انتظار آنهاست.

زنانی که موفق به فرار از زندان های داعش شده اند به بیان خاطرات خود پرداخته اند.آنها به رسانه ها گفتند :

« زنان و دخترانی که در زندان‌های موصل توسط داعش نگه‌داری می شوند ، دو گزینه پیش رو دارند ، یا اینکه بعنوان برده به اعضای داعش فروخته شوند یا اینکه هر روز در زندانهای داعش مورد تجاوز قرار می گیرند و این برای آنها به معنای مرگ تدریجی است.»

 این زنان گفتند قیمت فروش دختران به اعضای داعش حداقل 25 دلار و حداکثر 150 دلار است.
گفتنی است، بعد از محاصره موصل توسط گروه داعش ، این گروه از زندانهای این شهر برای نگه داری زنان استفاده می کند. عده زیادی از این زنان توسط گروه های قاچاق انسان ، به کشورهای دیگر منتقل می شوند.

گزارش ها از عراق حاکی از آن است که علاوه بر زنان ایزدی ، زنان ترکمن و مسیحی نیز چنین سرنوشت شومی دارند و تعداد آنان ، بسیار زیاد است.


ویدیو مرتبط :
تجاوز هولناک داعش به دختران و زنان اسیر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسارت صدها زن و دختر شیعه توسط داعش / داعش زنان شیعه را به صورت عریان در سلول‌های زندان نگهداری می کند



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش


 اخبار بین الملل - اسارت صدها زن و دختر شیعه توسط داعش / داعش زنان شیعه را به صورت عریان در سلول‌های زندان نگهداری می کند

عناصر داعش پس از تسلط بر مناطق گسترده ای از استان های نینوا، کرکوک و صلاح الدین، هزاران زن و کودک از شیعیان ترکمان، شیعیان عرب، شیعیان شبکی و اتباع مسیحی و ایزدی را ربوده اند.

پایگاه اینترنتی شفق نیوز گزارش داد منابع اطلاعاتی خبر دادند که گروه تروریستی داعش، صدها زن و دختر شیعه را اسیر کرده و این افراد به قربانیان جنسی عناصر داعش تبدیل شده اند.


  اطلاعاتی رسیده حکایت از آن دارد که داعش در حمله به تلعفر و مناطق مختلف استان نینوا، صلاح الدین و کرکوک صدها زن و دختر شیعه را به اسارت گرفته است و این اسرا به قربانیان جنسی عناصر داعش در زندان بادوش تبدیل شده اند.

منبع اعلام خبر تصریح کرد: داعش زنان شیعه را به صورت عریان در سلول‌های زندان نگهداری می کند، آنان در این مکان با بدترین فحاشی ها روبرو هستند... البته در این زندان زنان و دخترانی از اقلیت های مسیحی، شبکی و ایزدی نیز نگهداری می شوند.

عناصر داعش پس از تسلط بر مناطق گسترده ای از استان های نینوا، کرکوک و صلاح الدین، هزاران زن و کودک از شیعیان ترکمان، شیعیان عرب، شیعیان شبکی و اتباع مسیحی و ایزدی را ربوده اند.

داعشی ها با خانواده های این زنان و دختران نیز برخوردهای وحشیانه‌‌ای داشته‌اند.


 اخبار بین الملل -شفق نیوز