اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاطرات مبهم رضا یزدانی


آلبوم جدید رضا یزدانی به نام «خاطرات مبهم» از صبح امروز و در تیراژ بالا به صورت همزان در تهران و شهرستان منتشر شد.

تماشا: آلبوم جدید رضا یزدانی به نام «خاطرات مبهم» از صبح امروز و در تیراژ بالا به صورت همزان در تهران و شهرستان منتشر شد. این آلبوم پس از آثاری چون «شهر دل»، «پرنده بی پرنده»، «هیس»، «ساعت 25 شب» و «ساعت فراموشی» ششمین آلبوم این خواننده است که باز هم با سبک و امضای همیشگی رضا یزدانی در بازار موسیقی کشور منتشر شده و از صبح امروز در تمام فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی، در دسترس دوستداران این خواننده است.

این آلبوم با 10 قطعه به نام های بلاتکلیف، فیلم کوتاه، کجا گمت کردم، ادامه بده، حرف های بی مخاطب، گرامافون، نوار، حرف آخر، طهران تهران و شک می کنم، با حضور چهره هایی چون «کارن همایونفر» ساخته و تولید شده قیصر امین پور و ترانه سراهایی از قبیل اندیشه فولادوند، حسن علیشیری، احسان گودرزی، علیرضا باران و علی کمارجی نژاد نیز به عنوان ترانه سراهای این اثر معرفی شده اند.

میکس و مسترینگ این آلبوم در استودیو پاپ به مدیریت «ناصر فرهودی» صورت پذیرفته و میلاد فرهودی و حمیدرضا آداب نیز در این راه همکاری هایی را داشته اند. نوازنده های سرشناسی چون فیروز ویسانلو، آرش زمانیان، بابک صفرنژاد، میلاد عدل، علی جعفری پویان و میثم مروستی نیز جزو چهره هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند.

طنین «خاطرات مبهم» با صدای «رضا یزدانی»

«علی اوجی» تهیه کننده آلبوم است و این اثر از سوی شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» در قالب یک سی دی صوتی و یک دی وی دی تصویری روانه بازار شده است. گفت و گوی ویژه «تماشا» با این خواننده در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

پیام ویژه «رضا یزدانی» برای دوستداران: دانلود نکنید لطفا!

رضا یزدانی دقایقی پس از انتشار رسمی آلبومش، روی سایت شخصی اش خطاب به دوستدارانش نوشت «بی شک اگر تلاش های شبانه روزی کارن همایونفر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده، علی اوجی، میلاد عدل، ترانه سرایان، گروه نوازندگان، ارکستر بزرگ، عوامل ضبط، طرح و پشت صحنه کلیپ ها، اسپانسرها و عوامل پخش نبود، اثر پیش رو در اختیار شما یاران همیشگی من قرار نمی گرفت.

 خاطرات مبهم با زحمات فراوان و صرف هزینه های بسیار، مهیا شده و به عنوان یک اثر ماندگار از نظر گروه تولیدکننده، در اختیار شما قرار گرفته، خواهش ما از شما عزیزان این است که نسخه اورجینال آن را تهیه کرده و در ادامه این راه سخت، ما را یاری رسانید. لازم به ذکر است که یک دی وی دی شامل 4 ویدئو کلیپ و یک پشت صحنه به صورت رایگان در این پکیج قرار دارد. امید که این اثر در پیشرفت فرهنگ موسیقی این سرزمین موثر باشد. دست تک تک شما را به واسطه همه یاری و مهربانی تان می فشارم و بهترین ها را برای تان آرزومندم.»


ویدیو مرتبط :
رضا یزدانی / خاطرات مبهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقبال وسیع از «خاطرات مبهم» رضا یزدانی


پس از کش و قوس های فراوان، آلبوم خاطرات مبهم رضا یزدانی خواننده جوان پاپ، راک کشور در تاریخ اول اسفند ماه منتشر شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

تماشا: رضا یزدانی با اشاره به این مطلب که چاپ آلبوم خاطرات مبهم برای انتشار در تهران و شهرستان ها آغاز شده است، گفت: «تاکنون 15 هزار نسخه آلبوم برای پخش مجدد در شهرستان ها بازتولید شده که نشاندهنده استقبال بسیار خوب از این آلبوم موسیقی است.»

به گزارش پانا؛ پس از کش و قوس های فراوان، آلبوم خاطرات مبهم رضا یزدانی خواننده جوان پاپ، راک کشور در تاریخ اول اسفند ماه منتشر شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد. بر اساس این گزارش در حالی که تنها 5 روز از انتشار این آلبوم می گذرد؛ از سوی پخش کنندگان این آلبوم برای تهران و شهرستان ها تقاضاهای بسیاری شده است و به همین دلیل شرکت تولیدکننده این آلبوم تصمیم گرفته این آلبوم را بازتولید کند.

استقبال وسیع از آلبوم «خاطرات مبهم» رضا یزدانی

تازه ترین آلبوم رضا یزدانی خواننده مطرح موسیقی ایران با نام خاطرات مبهم امروز اول اسفند از طرف شرکت دنیای هنر و تصویرگستر پاسارگاد منتشر شد. موسیقی آلبوم«خاطرات مبهم: که 10 قطعه دارد را کارن همایونفر ساخته و تنظیم کرده و رضا یزدانی در این آلبوم علاوه بر خوانندگی به نوازندگی هم پرداخته است.

ترانه های این آلبوم را احسان گودرزی، اندیشه فولادوند، علیرضا باران و علی کمارجی سروده اند. در این مجموعه یک DVD شامل چهار کلیپ تصویری نیز گنجانده شده که علاوه بر 4 موزیک ویدئو، پشت صحنه آن را نیز می توانید ببینید.

یادآور می شود تاکنون تقاضای پخش 15 هزار آلبوم دیگر در شهرستان ها دیده می شود و شرکت تولید کننده که تنها 2300 نسخه دیگر این آلبوم 120 هزار تیراژی را در انبار خود می بیند تصمیم به باز انتشار این آلبوم گرفته است.