اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حواشی حضور دایی و فردوسی پور در منزل امیر قلعه نویی


عادل فردوسی پور و علی دایی از میهمانان سرشناس مراسم شام غریبان مادر سرمربی استقلال بودند.

جام: عادل فردوسی پور و علی دایی از میهمانان سرشناس مراسم شام غریبان مادر سرمربی استقلال بودند.

پنجشنبه شب هم مثل چند شب اخیر، منزل امیر قلعه نویی میزبان افرادی بود که برای عرض تسلیت به خانه اش رفتند.

علی دایی به همراه محمد، برادرش، پس از پیروزی راه آهن مقابل پیکان بلافاصله به منزل قلعه نویی رفتند و با او دیدار کردند. نکته جالب اینکه، پس از بازی اخیر استقلال مقابل راه آهن میان امیر و محمد دایی درگیری لفظی به وجود آمده بود اما ضایعه درگذشت مادر سرمربی استقلال باعث شد که کدورت ها پایان یابند و طرفین همدیگر را در آغوش بگیرند. دقیقا همان اتفاقی که چهارشنبه شب رخ داد و فرهاد مجیدی هم به دیدن مربی سابقش رفت.

امیر که در زیر زمین خانه نشان نشسته بود، به محض شنیدن صدای علی دایی، دوباره گریه اش آغاز شد و از او بابت حضورش تشکر کرد. این دو لحظاتی همدیگر را در آغوش گرفته بودند و دایی سعی داشت قلعه نویی را آرام کند. در ادامه عادل فردوسی پور هم به جمع حاضران اضافه شد. وقتی امیر، عادل را دید بدجوری به هق هق افتاد.

پنجشنبه شب، چهره های دیگری نظیر: احمد رسول نژاد، نصرالله هیبدی، سیروس دین محمدی، ایوب اصغرخانی، ایمان عالمی، میرشاد ماجدی، محسن حاجیلو، شاهرخ ببانی، علی امیری و ... در مراسم حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
شکایت امیر قلعه نویی از نکونام،کعبی و فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه نویی: فردوسی پور از من خوشش نمی آید



 

 

 

 

امیر قلعه نویی می گوید به رغم اینکه می داند عادل از او خوشش نمی آید اما مشکلش با عادل شخصی نیست.

امیر قلعه نویی ، سرمربی سپاهان درباره تحریم برنامه نود می گوید:«اینجا اصلا بحثم با فردوسی پور نیست. همه می دانند که ما دو نفر بارها با هم اختلاف پیدا کردیم . او از من خوشش نمی آید ، من هم مشکلی با این مسئله ندارم .

قبلا هم گفتم ، معتقدم 90 از مسیر اصلی خود خارج شده و دارد به مسائلی می پردازد که خوب نیست. من از این برنامه و گفت و گو با آنها پرهیز می کنم چون تصویری غیر واقعی از سپاهان ساخته اند که توهینی است به طرفداران خونگرم و مدیریت محترم باشگاه سپاهان.

شما طور دیگری فکر می کنید؟ سال قبل هر کاری کرد که قهرمانی ما زیر سئوال برود. یک روز داوری ، یک روز شرایط بازی ها ، یک روز روی خرید های تیم و این روند امسال هم ادامه دارد. این برنامه کاری کرده که این فصل همه داورها از گرفتن پنالتی برای ما هراس دارند. این ها مسائلی است که باعث شده تا من برای دفاع از حق سپاهان تصمیم بگیرم با 90 مصاحبه نکنم. موضوع را هم اصلا شخصی نمی بینم.

او خودش می داند که چه می گویم. یادش هست که زنگ زد به من و گفت به خاطر اتفاقاتی که در برنامه افتاد از تو عذر می خواهم.ما این فصل ضربه زیادی را از داوری ها خوردیم و این ناشی از جریانی است که 90 سال قبل به راه انداخت.»...../تحلیل:عصرایران