اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله جیمز باند جدید به مامور قدیمی 007


وقتی در 1962 میلادی نخستین فیلم جیمز باند ساخته شد، کمتر کسی تصور می‌کرد ماجراجویی‌های این مامور مخفی انگلیس سال‌ها طول بکشد.

خبرگزاری میزان: وقتی در 1962 میلادی نخستین فیلم جیمز باند ساخته شد، کمتر کسی تصور می‌کرد ماجراجویی‌های این مامور مخفی انگلیس سال‌ها طول بکشد.

 اولین جرقه برای اقتباس از داستان جیمز باند در سال ۱۹۵۴ زده شد و تا سالها بعد ادامه یافت. دراین میان چندین بازیگر نقش جیمزباند را در دهه های مختلف برعهده داشتند که از آن جمله می توان به " پیرس برازنان" اشاره کرد.

به نقل از تارنمای فرانسوی " ون مینوت" برازنان که قبل از دانیل گرگ آخرین جیمز باند سینما بوده اعتقاد دارد که جیمزباندهای قبلی دیگر طرفدار ندارند و از مد افتاده اند.

او که در فیلم " مرد نوامبر " به ایفای نقش پرداخته گفت: دیگر زمان جیمز باندهای قدیمی به پایان رسیده و در واقع از مد افتاده اند و دیگر مخاطبان سینما توجهی به آنها ندارند.

برازنان که در جشنواره فیلم " دوویل " شرکت کرده بود به تارنمای " ون مینوت " گفت: قرار بود من فیلم دیگری از سری فیلم های جیمز باند بازی کنم که "دانیل گرک" را به جای من انتخاب کردند که باعث شگفتی من شد و از این ماجرا شوکه شدم.

او گفت: البته الان دیگر برای من دانیل گرک جیمز باند است ولی تمایل زیادی به بازی در فیلم های اکشن دارم. من خودم را یک الکترون رها شده می دانم که می تواند شخصیت های زیادی را بازی کند.

او درباره نقش خودش در فیلم "مرد نوامبر" که یک فیلم اکشن است گفت: من الان 61 سال دارم و کاملا از نظر بدنی وضعیتم خوب است ، شنا می کنم، بازی گلف و بکس را در برنامه روزانه خود دارم ولی جوانانی مثل من خیلی مواقع از کوه عضله بهتر عمل می کنند.


ویدیو مرتبط :
ادوکلن جیمز باند 007

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جیمز باند ۵۰ ساله شد / چه کسانی نقش مامور ۰۰۷ را بازی کردند؟ + گزارش تصویری



جیمز باند ۵۰ ساله شد / چه کسانی نقش مامور ۰۰۷ را بازی کردند؟ + گزارش تصویری.سینما - وقتی در 1962 اولین فیلم جیمز باند ساخته شد، کمتر کسی تصور می‌کرد ماجراجویی‌های این مامور مخفی بریتانیایی سال‌ها طول بکشد.

 

 

جیمز باند,عکس جیمز باند

 

 

 

جیمز باند,عکس جیمز باند

 

 

جیمز باند,عکس جیمز باند

 

 

جیمز باند,عکس جیمز باند

 

 

جیمز باند,عکس جیمز باند

 

 

جیمز باند,عکس جیمز باند

 

 

 

جیمز باند,عکس جیمز باند

 

 

 

جیمز باند,عکس جیمز باند

 

 

 

منبع:خبر آنلاین