اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمایت سرکرده منافقین از تجاوز به یمن


سرکرده گروهک تروریستی منافقین هم به جمع حامیان عملیات نظامی عربستان در یمن پیوست و خواستار گسترش دامنه حملات شد.

خبرگزاری فارس: سرکرده گروهک تروریستی منافقین هم به جمع حامیان عملیات نظامی عربستان در یمن پیوست و خواستار گسترش دامنه حملات شد.

همزمان با آغاز عملیات عربستان سعودی در یمن، سرکرده گروهک تروریستی منافقین هم از این اقدام حمایت کرده و خواستار گسترش آن شد.

حمایت سرکرده منافقین از تجاوز به یمن

سرکرده منافقین با استقبال از تصمیم پادشاه عربستان برای حمله به یمن، آن را «دفاع مشروع» در برابر ایران خوانده و خواستار ادامه حملات شده است.

پیش از این پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل نیز گزارش داده بود که تل‌آویو از پیشروی‌های جنبش انصارالله در یمن و استقرار نیروهای مردمی در شهر عدن نگران است.

بامداد روز پنج‌شنبه جنگنده‌های عربستانی با حمایت اطلاعاتی آمریکا مناطق مختلف یمن از جمله شهرهای عدن و صنعا را هدف قرار دادند. مصر، سودان، کویت، قطر و بحرین از جمله دیگر کشوهای شرکت‌کننده در این عملیات هستند.

آمریکا که خود با حمایت اطلاعاتی در عملیات مشارکت دارد، همراه با انگلیس و فرانسه از اقدام نظامی در یمن تمجید کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
مخفیگاه فوق سری مسعود رجوی سرکرده منافقین در اشرف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام حمایت القاعده یمن از سرکرده داعش



اخبار,اخبار بین الملل,گروه تروریستی القاعده

گروه تروریستی القاعده یمن با اعلام حمایت از رهبر گروه تروریستی داعش، بیعت خود با ایمن الظواهری را نقض کردند.

به گزارش ایسنا، پایگاه‌ آمریکایی "سایت" که فعالیت‌ گروه‌های تروریستی را دنبال می‌کنند، اعلام کرد که اعضای گروه القاعده در شبه جزیره عرب که در مرکز یمن فعالیت می‌کنند با ابوبکر البغدادی،‌ رهبر گروه تروریستی داعش بیعت کردند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، اعضای گروه تروریستی القاعده در بیانیه منتشر شده در توییتر ضمن اعلام تشکیل گردان‌های مسلح برای نابودی و مقابله با دشمنان خود در صنعاء و ذمار، بیعت خود با ایمن الظواهری، رهبر القاعده را نقض کردند.

گروه تروریستی القاعده در شبه جزیره عرب یکی از شاخه‌های القاعده است که رهبری آن را ایمن الظواهری بر عهده دارد. ایمن الظواهری پیشتر مخالفت خود را با حاکمیت گروه تروریستی داعش و ایجاد خلافت در خاک عراق و سوریه اعلام کرده بود.


  اخبار بین الملل  -  ایسنا