اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حماس پاسخ نتانیاهو را داد


سخنگوی جنبش حماس افزود: نتانیاهو می‌خواهد پیروزی خیالی برای دولت و ارتش خود بسازد اما با این حال ما تا زمان تحقق اهداف خود به مقاومت ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی جنبش حماس در واکنش به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو در نوار غزه در تنگنایی قرار گرفته و ما تا زمان تحقق اهداف خود به مقاومت ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری فرانسه نوشت: فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود جنگ در نوار غزه تا زمان تحقق اهداف اسرائیل ادامه دارد، گفت: این اظهارات از روی دستپاچگی گفته شده و در واقع نشان از بحرانی واقعی می‌دهد که نتانیاهو در جنگ نوار غزه با آن مواجه شده است.

وی افزود: نتانیاهو می‌خواهد پیروزی خیالی برای دولت و ارتش خود بسازد اما با این حال ما تا زمان تحقق اهداف خود به مقاومت ادامه می‌دهیم.

فوزی برهوم همچنین خاطرنشان کرد که نتانیاهو در واقع در تنگنایی در غزه قرار دارد.

نتانیاهو اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم جنگ در نوار غزه را تا زمان لازم و با هر شدتی که نیاز باشد، ادامه خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
تصویری حماس به نتانیاهو: پاسخی شجاعانه و قابل تحسین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکرات غیرمستقیم اسرائیل و حماس در قاهره/نتانیاهو حمله زمینی به غزه را 24 ساعت به تعویق انداخت



مذاکرات غیرمستقیم اسرائیل و حماس در قاهره/نتانیاهو حمله زمینی به غزه را 24 ساعت به تعویق انداخت

شبکه تلویزیونی "الجزیره" گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با به تعویق انداختن عملیات زمینی در نوار غزه به مدت 24 ساعت موافقت کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  : شبکه تلویزیونی "الجزیره" گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با به تعویق انداختن عملیات زمینی در نوار غزه به مدت 24 ساعت موافقت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این پیشنهاد در مذاکرات غیر مستقیم بین دولت اسرائیل و حماس در قاهره با میانجیگری مصر اعلام شد. تل آویو معتقد است که در مدت آتش بس کوتاه می توان جزئیات توافق در مورد آتش بس کامل را مورد بحث قرار داد.

امروز هواپیماهای اسرائیل به حملات به نوار غزه ادامه دادند. در مرز با نوار غزه یک گروه بزرگ زمینی ارتش دفاع اسرائیل جمع شده است.

هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا به منظور مذاکرات فوری با نتانیاهو روز چهارشنبه به سرزمین های اشغالی سفر می کند. وی همچنین با مسئولان فلسطینی دیدار خواهد کرد.

براساس این گزارش، وزیر خارجه آمریکا نمایندگان گروه حماس را ملاقات نخواهد کرد.تعداد کل کشته شدگان در نوار غزه از زمان آغاز این حملات به بیش از 100 نفر رسیده است. در میان کشته شدگان زنان و کودکان بودند. در اسرائیل سه کشته و حدود 200 نفر زخمی شدند./انتخاب