اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور بازیگر جدید در «در حاشیه»؟


رامین ناصرنصیر درباره‌ی استفاده از نامش در تیتراژ «در حاشیه» و اینکه هنوز در سریال مهران مدیری مقابل دوربین نرفته است، توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا: رامین ناصرنصیر درباره‌ی استفاده از نامش در تیتراژ «در حاشیه» و اینکه هنوز در سریال مهران مدیری مقابل دوربین نرفته است، توضیحاتی را ارائه داد.

این بازیگر  گفت: پیش از این صحبت‌هایی برای حضورم در سریال «در حاشیه» انجام شده بود اما هنوز مقابل دوربین نرفته‌ام ولی اسمم را هر شب در تیتراژ می‌بینم؛ بنابراین برای حضورم در این سریال کمی بلاتکلیف هستم و باید صبر کنیم ببینیم تغییرات «در حاشیه» به کجا می‌انجامد. طی صحبت‌هایی که با آقای مدیری داشتیم، قرار بود نقش یک رزیدنت که دانشجوی کارآموز است را ایفا کنم که سال‌های طولانی رزیدنت باقی مانده است اما چه زمان و چگونگی‌اش را نمی‌دانم.

حضور بازیگر جدید در «در حاشیه»؟

وی در ادامه درباره‌ی حضورش در سریال در حال پخش «شهر من شیراز» گفت: در این مجموعه نقش کوتاهی ایفا کردم اما به شکل پراکنده تا پایان قصه در داستان دیده می‌شوم. این سریال حال و هوای زنانه‌ای دارد و از معدود سریال‌هایی است که زن محور است؛ چراکه فضای اکثر فیلم و سریال‌های ایرانی مردانه بوده است اما در «شهر من شیراز» خوشبختانه نقش خانم‌ها کاملا برجسته شده است و فضای متفاوتی دارد و آقایان در این سریال نقش‌های فرعی‌تری دارند.

ناصرنصیر سپس درباره دلیل پذیرفتن نقشی کوتاه در سریال «شهر من شیراز» توضیح داد: طی این مدت خیلی درگیر کارهایم بودم؛ چراکه همزمان با حضور در «شهر من شیراز» در سریال «شهرزاد» آقای حسن فتحی هم ایفای نقش دارم، بنابراین به نسبت سایر بازیگران سریال «شهر من شیراز» حجم کارم خیلی کمتر بود و بیشتر به خاطر کوتاه بودن نقش پذیرفتم که دراین پروژه حضور داشته باشم و اگر بیشتر بود نمی‌توانستم با این پروژه همکاری کنم؛ ضمن اینکه با آقای بنایی - کارگردان «شهر من شیراز» نیز سابقه آشنایی دیرینه‌ای دارم و از دوران دانشکده ایشان را می‌شناسم و بیشتر هم به خاطر دوستی با آقای بنایی در «شهر من شیراز» حضور داشتم.

بازیگر سریال‌های «ساعت خوش»، «پشت کنکوری‌ها»، «کتاب‌فروشی هدهد»، «سه، پنج، دو» و ... یادآور شد: در کل خاطرات خوبی از پروژه «شهر من شیراز» در ذهنم ماند. بخش عمده‌ای از «شهر من شیراز» در تهران تصویربرداری شد و بخش کوتاهی در شیراز ضبط شد که من در گروه بازیگرانی نبودم که به شیراز بروم و فقط در تهران سرصحنه رفتم. قصه این مجموعه جدی و ملودرام است که البته بخش‌هایی از داستان کمی غم‌انگیز است که با حضور من و همسرم که خانم فلامک جنیدی نقشش را ایفا می‌کند، جدیت کار را کمی تلطیف می‌کند و تلخی ماجرا را می‌گیرد.

ناصرنصیر درباره‌ی حضورش در سریال حسن فتحی توضیح داد: تصویربرداری سریال «شهرزاد» همچنان ادامه دارد و فکر می‌کنم طی سه الی چهار ماه آینده به پایان برسد. این مجموعه کار بزرگی است و بازیگران خوب زیادی در آن حضور دارند. ماجرای اصلی «شهرزاد» در سه خانواده اتفاق می‌افتد و من نقش شوهر خواهر شخصیت شهرزاد را بازی می‌کنم که خانم ترانه علیدوستی ایفای نقش اصلی را بر عهده دارد.


ویدیو مرتبط :
‫حاشیه های شب خاطره دفاع مقدس با حضور خامنه ای/خاطره‌ طنز بازیگر سینما‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه برنامه هفت با حضور بازیگر زن سینما


مهناز افشار به عنوان مهمان هفته جمعه شب 13 آبان‌ماه در برنامه تلویزیونی «هفت» حضور پیدا کرد و با انتقاد از بررسی موضوع دستمزد بازیگران در این برنامه گفت...

مهناز افشار به عنوان مهمان هفته جمعه شب 13 آبان‌ماه در برنامه تلویزیونی «هفت» حضور پیدا کرد و با انتقاد از بررسی موضوع دستمزد بازیگران در این برنامه گفت: «مسائلی که در مورد دستمزد بازیگران در این برنامه مطرح شد، خوشایند نبود.»
 
او در مورد سخنان فرج‌الله سلحشور نیز گفت: «اگر روزی مهناز افشار به کسی بی‌احترامی کرد،مطمئن باشید این بی‌احترامی به خود او برمی‌گردد.»
 
این بازیگر همچنین در مورد انتقادهای یکی از مهمان برنامه هفت  از نپرداختن سینما به موضوعات ارزشی گفت:

«ما در سینمای ایران فیلم «آژانس شیشه‌ای» و فیلم‌های مرحوم رسول ملاقلی‌پور را داریم که آثار ارزشمندی هستیم و همچنین فیلمسازان مستقل هم در این سینما فعال هستند و آثار این‌ها حاوی ارزش‌هایی است.»

منبع: خبرآنلاین