اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور احمدی‌ نژاد در محل سریال «مادرانه»


رییس‌جمهور به طور سرزده از مراحل تهیه و ساخت سریال تلویزیونی «مادرانه» بازدید و با عوامل و بازیگران این سریال از نزدیک گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور به طور سرزده از مراحل تهیه و ساخت سریال تلویزیونی «مادرانه» بازدید و با عوامل و بازیگران این سریال از نزدیک گفت‌وگو کرد.

 محمود احمدی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه به طور سرزده در محل فیلمبرداری سریال تلویزیونی «مادرانه» حضور یافت و در فضایی صمیمی با عوامل ساخت و بازیگران این مجموعه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو و از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.



در این دیدار یکی از پلان‌های این سریال در حضور احمدی‌نژاد ضبط شد و جواد افشار، کارگردان، محمدرضا شفیعی، تهیه کننده و سعید نعمت‌الله نویسنده این سریال درباره چگونگی مراحل تولید و ساخت این مجموعه و نیز داستان و محتوای سریال تلویزیونی «مادرانه» توضیحاتی را به رییس‌جمهور ارائه کردند.

سریال تلویزیونی «مادرانه» با مضمونی اجتماعی در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای برای ایام ماه مبارک رمضان برای پخش از شبکه سوم سیما تولید می‌شود.

مهدی سلطانی، آتیلا پسیانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، عباس غزالی، هستی مهدوی‌فر و مهرداد ضیایی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.


ویدیو مرتبط :
حضور احمدی نژاد سر صحنه سریال مادرانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد سرزده از سریال "مادرانه" بازدید کرد



بازدید سرزده احمدی نژاداز سریال مادرانه,پخش سریال مادرانه از شبکه سوم

احمدی‌نژاد سرزده از سریال "مادرانه" بازدید کرد

رئیس‌جمهور به طور سرزده از مراحل تهیه و ساخت سریال تلویزیونی«مادرانه» بازدید و با عوامل و بازیگران این سریال از نزدیك گفتگو كرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد شامگاه  (سه شنبه) به طور سرزده در محل فیلمبرداری سریال تلویزیونی«مادرانه» حضور یافت و در فضایی صمیمی با عوامل ساخت و بازیگران این مجموعه از نزدیك دیدار و گفتگو و از تلاش‌های آنان تقدیر كرد. 

 

در این دیدار یکی از پلان‌های این سریال در حضور احمدی‌نژاد ضبط و جواد افشار، كارگردان، محمدرضا شفیعی، تهیه كننده و سعید نعمت‌الله نویسنده این سریال در خصوص چگونگی مراحل تولید و ساخت این مجموعه و نیز داستان و محتوای سریال تلویزیونی«مادرانه» توضیحاتی را به رئیس‌جمهور ارائه كردند.

 

 گفتنی است سریال تلویزیونی«مادرانه» با مضمونی اجتماعی در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای برای ایام ماه مبارک رمضان برای پخش از شبکه سوم سیما تولید می‌شود. مهدی سلطانی، آتیلا پسیانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، عباس غزالی، هستی مهدوی‌فر و مهرداد ضیایی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند./باشگاه خبرنگاران