اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حریق اتوبوس مدرسه/خطر از بیخ گوش دانش‌آموزان گذشت



اخبار,اخبار حوادث,آتش سوزی اتوبوس

حریق اتوبوس مدرسه در یکی از شهرهای ایالت اوکلاهمای امریکا بدون خسارت جانی پایان یافت.

سخنگوی مدارس دولتی تولسا در این خصوص گفت: یک دستگاه اتوبوس مدرسه در حین حرکت به سمت یکی از مدارس ناگهان طعمه حریق شد.

راننده این اتوبوس گفت: ناگهان در آینه دود شدیدی را در پشت اتوبوس مشاهده کردم. سریعا توقف کرده و دانش‌آموزان را پیاده کردم.

وی افزود: همین که آخرین دانش‌آموز را پیاده کردم، ناگهان صدای انفجار مهیبی آمد و اتوبوس به سرعت از همه جهت آتش گرفت، به شکلی که آتش از تمام شیشه‌های اتوبوس زبانه می‌کشید.

راننده این اتوبوس تاکید کرد: اگر چند لحظه دیرتر از اتوبوس خارج می‌شدیم مشخص نبود که چه بلایی بر سر دانش‌آموزان می‌آمد. اما خوشبختانه همه دانش‌آموزان در سلامت کامل هستند و آسیبی به آنها وارد نشده است.

مسؤولان محلی همچنان در حال بررسی علت آتش‌سوزی هستند.

 

اخبار حوادث - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
خطر از بیخ گوش شکارچی گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر از بیخ‌گوش 40 دانش‌آموز در بام‌تهران گذشت!



خطر از بیخ‌گوش 40 دانش‌آموز در بام‌تهران گذشت!

یک اتوبوس حامل 40 دانش‌آموز در منطقه ولنجک دچار حادثه شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه تصادف رانندگی در ساعت 9:43 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان نزدیک‌ترین ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس در حال حمل حدود 40 دانش‌آموز به مقصد تله‌کابین توچال بود، اظهار کرد: در مسیر جنوب به شمال خیابان ولنجک، این اتوبوس به دلیل نقص فنی، به سمت عقب حرکت کرده و پس از برخورد به سه خودروی سواری و سه تیر چراغ‌برق با یک ساختمان برخورد کرد و متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در جریان این حادثه خوشبختانه به هیچ یک از دانش‌آموزان آسیب جدی‌ وارد نشد، اظهارکرد: بر اساس شواهد، این اتوبوس متعلق به بخش خصوصی بود.

ملکی همچنین با اشاره به عملیات آتش‌نشانان در این محل گفت: آتش‌نشانان با تجهیزات مربوطه، این اتوبوس را از درون جوی آب خارج کرده و به حالت اولیه برگرداندند و اقدام به ایمن‌سازی محل و سه خودروی حادثه‌دیده دیگر کردند.

به گفته وی، آتش‌نشانان در حوالی ساعت 11 به عملیات خود خاتمه دادند./ایسنا