اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت عجیب پیرمرد 82 ساله برای کشتن زن جوان+تصاویر



سالمندی منتظر شد تا ایستگاه قطار شلوغ شود و بعد خانم غریبه‌ای را بدون هیچ دلیل سعی کرد روی ریل‌های قطار بیاندازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،«یوشی‌یوکی شینوهارا» 82 ساله ژاپنی حدود 45 دقیقه روی سکوی قطار منتظر ایستاد تا به اندازه کافی شلوغ شود.

سپس منتظر شدتا قطار نزدیک شود و بعد ناگهان کفش‌هایش را پرت کرد و به طرف یک خانم حمله کرد تا او را  به پایین سکو بی‌اندازد.

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 
به گزارش دیلی‌میل، خانم «شیتال کرای» 32 ساله با فاصله زیادی از خط زرد ایستاده بود که ناگهان مرد غریبه‌ای کفش‌هایش را پرت کرد و او را به سمت پایین سکو هل داد. اما خوشبختانه سر او به دیواره قطار سمتی که لوکوموتیوران می‌نشیند برخورد کرد و به عقب برگشت.

در این لحظه بقیه مسافران برای کمک به او به سمتش دویدند. خوشبختانه او خراش جزئی‌ای برداشت.

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 

 «شینوهارا» برای گرفتن اطلاعات بیشتر در زندان به سر می‌برد و در حال بازجویی هم هست تا اینکه دادگاه تشکیل شود.


اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
کشتن یک داعشی و خوشحالی جوان 20 ساله (18)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب و خطرناک یک زن 80 ساله به مناسبت تولدش +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از یاهو: خانم "لاورن" 80 ساله تصمیم گرفت برای هشتادمین سال تولدش یک حرکت مهیج انجام دهد .بنابراین مصمم شد یکی از آرزوهایی که 10 سال در دل داشت عملی کند و آن پریدن از ارتفاع با چتر بود.

 

پرش از ارتفاع, پریدن از ارتفاع, اخبار

 

او به همراه یک تیم و مربی اش با هواپیما به ارتفاع رفت تا به آرزویش برسد اما درست درلحظه پرش تصمیم او عوض شد و به خاطر ترس از این کار منصرف شد. درتصاویری که از این پرش به نمایش در آمده است کاملا مشخص است وی قصد پریدن ندارد اما مربی اش او را به زور بیرون پرتاب میکند . در همین هنگام او کنترلش را از دست میدهد و یکی از بندهای چتر نجاتش از دستش خارج میشود ، مربی پروازش سریعا خود را به او میرساند و سعی میکند او را نگه دارد و نهایتا موفق میشود وی را که در حالت نیمه بیهوش قرار دارد با موفقیت به زمین فرود آورد.

به گفته کارشناسان این نجات چیزی شبیه یک معجزه است که برای این خانم مسن و مربی شجاعش اتفاق افتاده است..../پرداد

پرش از ارتفاع, پریدن از ارتفاع, اخبار

 

 

پرش از ارتفاع, پریدن از ارتفاع, اخبار