اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حرکت جوانمردانه بازیکن فجر سپاسی


روز گذشته و در جریان بازی دو تیم سپاهان اصفهان و فجرسپاسی شیراز که با نتیجه یک بر صفر به سود اصفهانی ها به پایان رسید، در صحنه ای، فرشید طالبی روی یک نبرد هوایی مصدوم شد و توپ به محمد مهدی نظری رسید.

گل: روز گذشته و در جریان بازی دو تیم سپاهان اصفهان و فجرسپاسی شیراز که با نتیجه یک بر صفر به سود اصفهانی ها به پایان رسید، در صحنه ای، فرشید طالبی روی یک نبرد هوایی مصدوم شد و توپ به محمد مهدی نظری رسید.

اما نظری در حالی که در موقعیتی فوق‌العاده قرار داشت، با جوانمردی توپ را به بیرون زد. این حرکت نظری با تشویق بازیکنان سپاهان و حتی داور بازی روبرو شد. این حرکت مشابه حرکت امین متوسل زاده در بازی فجر - استیل آذین بود که همیشه در یادها خواهد ماند.

او بعد از این اقدام در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: من در آن صحنه کار خاصی نکردم چون فرشید طالبی هم یک بازیکن مثل خودمان است و سلامتی او برای من مهم است و این مسائل جزء فوتبال است.

وی ادامه داد: مطمئن باشید اگر بازیکنان دیگر تیم فجر نیز در آن موقعیت قرار می‌گرفتند، این کار را می‌کردند چون این کارها ریشه در فوتبال فجر دارد و ما نام یک شهید را یدک می‌کشیم.

جالب اینکه هواداران سپاهان تماشاگران در نیمه دوم با شعار "محمود ضد فوتبال" از بازی تاخیری تیم فجرسپاسی انتقاد کردند؛ سپاهانی‌ها معمولا علیه یاوری شعار نمی‌دادند.    


ویدیو مرتبط :
فجر سپاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمیته انضباطی از جریمه نقدی برای بازیکن سایپا و مقاومت سپاسی خبر داد.



 

 

کمیته انضباطی از جریمه نقدی برای بازیکن سایپا و مقاومت سپاسی خبر داد.

 

اخبار کمیته انضباطی

کمیته انضباطی از جریمه نقدی برای بازیکن سایپا و مقاومت سپاسی خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی و سایپا البرز در حالی بیست و دوم مهرماه به میزبانی شیراز برگزار شد که بعد از پایان بازی، رضا حقیقی بازیکن تیم شهید سپاسی و روزبه شاه علیدوست بازیکن سایپا با یکدیگر درگیر شدند.

بر این اساس، بازیکنان فوق از سوی کمیته انضباطی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.