اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حذف دوربرگردانها از بزرگراههای تهران!


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حذف تدریجی دوربرگردان از بزرگراههای شهر تهران خبر داد و گفت: دوربرگردانها به شدت ایمنی بزرگراهها را کاهش داده و عامل تصادفات بسیاری بودند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حذف تدریجی دوربرگردان از بزرگراههای شهر تهران خبر داد و گفت: دوربرگردانها به شدت ایمنی بزرگراهها را کاهش داده و عامل تصادفات بسیاری بودند.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه ساخت دور برگردان در بزرگراهها راه حل مناسبی برای کاهش بار ترافیکی نیست گفت: با ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح و ایجاد رمپ ولوپ ها، دوربرگردان ها را حذف کرده ایم.

وی به احداث سالانه 50 تا 70 تقاطع غیر همسطح در تهران اشاره کرد و گفت: به تدریج تمامی دوربرگردان های سطح بزرگراه های حذف می شود و در حال حاضر نیز تعداد کمی از این دوربرگردان ها در سطح شهر فعال هستند که به زودی آنها نیز غیر فعال می شوند.

معاون شهردار تهران در ادامه از حذف دوربرگردان جاده مخصوص کرج – شهرک گلها  خبر داد و گفت: به دلیل استاندارد نبودن این دور برگردان و تصادفهایی که در این منطقه رخ می داد عملیات اجرایی ایجاد تقاطع غیرهمسطح را آغاز کرده ایم که طی یکسال و نیم آینده به بهره برداری می رسد.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
جولان شبانه کامیون ها در بزرگراههای تهران+فیلم کلیپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه چیز به نفع یک فیلم/ حذف سردر «خصوصی» و «گشت ارشاد» در تهران



 قلاده های طلا,گشت ارشاد,زندگی خصوصی,فیلم زندگی خصوصی,فیلم گشت ارشاد,خاتمی امام جمعه موقت تهران

 

همه چیز به نفع یک فیلم/ حذف سردر «خصوصی» و «گشت ارشاد» در تهران

سینماپرس- گروه سینما: امروز و بعد از خطبه‌های نماز جمعه تهران، سردر دو فیلم «گشت ارشاد» و «خصوصی» در تهران پایین کشیده شده است.

به گزارش سنیماپرس، امروز یکی از دست‌اندرکاران فیلم «قلاده‌های طلا» آمار فروش این فیلم را تا دیروز 195 میلیون تومان اعلام کرد.

این اولین بار است که یکی از دست‌اندرکاران یک فیلم آمار فروش یک فیلم را اعلام می‌کند.

این خبر را نسیم‌آنلاین اعلام کرد.

 

همچنین بعد از خطبه‌های نماز جمعه تهران، در میدان انقلاب، سردر سینماهای مرکزی، پارس و بهمن از تبلیغات دو فیلم «خصوصی» و «گشت ارشاد» پاک شد تا اکران تهران به حالت نیمه تعطیل نزدیک شود.

با توجه به این که «گشت ارشاد» پیشتاز اکران تهران بوده است، اکران «قلاده‌های طلا» در کنار «فیتیله و ماه پیشونی» و «انتهای خیابان هشتم» عملا شرایط را به نفع این فیلم رقم خواهد زد که این را باید به حساب خوش‌شانسی محمد خزاعی تهیه کننده این فیلم نوشت.

هنوز واکنشی رسمی در خصوص حذف سردر نمایش دهنده دو فیلم در سینماهای میدان انقلاب تهران صورت نگرفته است.

 

به گزارش سینماپرس، آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز خود با اشاره به اکران نوروزی سینماها، صدور مجوز اکران دو فیلم‌ را «ضداخلاقی» خواند، و از نمایش این دو فیلم در تهران و برخی مراکز استان انتقاد کرد.

این در حالی است که در دو، سه سال گذشته براساس دستورالعمل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی، شورای فرهنگ عمومی استان در شهرستان‌های کشور رأی به نمایش یا عدم نمایش فیلم‌ها می‌دهند و جلوگیری از اکران فیلم‌ها در شهرستان‌ها هم به واسطه همین رویه اتفاق افتاده و امر جدیدی نیست.

 

امروز همچنین خبر رسید در ادامه توقف اکران این دو فیلم در مشهد، بابل و بوشهر،  با دستور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران این فیلم‌ها در استان کرمان جلوگیری به عمل آمده است./خبرگزاری سینمای ایران