اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حدادعادل: حصر سران فتنه به نفع نظام است


رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: حصر خانگی سران فتنه به نفع آنان و نظام است. ایرنا: رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: حصر خانگی سران فتنه به نفع آنان و نظام است.

غلامعلی حداد عادل این مطلب را روز یکشنبه در حاشیه همایش راه روشن که به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی روشن در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حصر سران فتنه مجازات حداقلی یا حداکثری است بیان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: فعالیت امثال شهید احمدی روشن به جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عظمت می دهد اما دشمنان دوست دارند کشور بزرگ ما همواره همانند زمان قاجار و پهلوی در اختیار آنان باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر دانشجویی برای اقتدار ایران و استقلال کشور کار کند می داند که استکبار جهانی دشمن ایران است.

حداد عادل همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی اصلاح طلبان همچون شیرزاد فعالیت هسته ای در کشور را روند اشتباهی می دانند پاسخ شما به این افراد چیست گفت: اگر آنان معتقدند که در هسته ای پیشرفت نکرده ایم باید به آمریکا و اروپا بگویند نگران نباشند و تحریم بر سر آن چیزی که وجود ندارد به چه دلیل است؟

حداد عادل افزود: اگر شیرزاد پاسخ دهد که این یک بهانه است، به او می گوییم اگر هسته ای هم نباشد آنها هر چیز دیگر را بهانه می کنند و با دشمن بهانه جو راهی برای به نتیجه رسیدن وجود ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مقامات دولتی نسبت به این سخنان شیرزاد اظهار مخالفتی نکرده اند گفت: ترجیح می دهیم در داخل کشور به بگو مگوها دامن زده نشود چرا که اگر فضای تشنج در جامعه ایجاد شود این به دشمن کمک می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر عبارات و کلماتی گفته می شود که به منتقدان هسته ای اهانت شود، ما ترجیح می دهیم تحمل کنیم و حرف منطقی بزنیم.

وی درخصوص حضور منتقدان توافق ژنو در رسانه ملی نیز اظهار داشت: آنها تقاضاهایی دارند و بحث منطقی نیز ایرادی ندارد.

حداد عادل ادامه داد: زمانی که حرفی را بشنویم که دوست نداشته باشیم بهتر است واکنش نشان ندهیم چرا که در فضای جامعه باید وحدت و آرامش وجود داشته باشد که تیم مذاکره کننده هسته ای نیز دست بالایی داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
حصر سران فتنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حصر سران فتنه نشانگر رأفت نظام است


فرمانده ناجا گفت: نظام در برخورد با سران فتنه با رأفت برخورد کرده است. سردار احمدی‌مقدم در حاشیه این مراسم گفت: حصر سران فتنه نشانگر رأفت نظامی اسلامی است و نظام چه در این مورد و چه در موارد مشابه با گذشت برخورد کرده است.

روزنامه آرمان: سردار اسماعیلی احمدی مقدم در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مایوس شدن دشمنان در 8سال دفاع مقدس از ضربه زدن به نظام اشاره و تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به‌‌رغم میل دشمنان در منطقه نیروی سرآمد است و برای هر موضوعی ایران محوریت کار را در منطقه دارد و به الگویی برای کشورهای منطقه در تمامی زمینه‌ها از جمله نظام مردمی، وحدت سیاسی داخلی، سازندگی و پیشرفت، رشد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تبدیل شده است.

به گفته احمدی مقدم مردم استان کرمانشاه با وجود تنوع مذهبی و قومی توانسته‌اند همواره در همه عرصه‌ها در مقابل فتنه‌های داخلی و نیز توطئه‌های خارجی جانفشانی‌های بسیاری از خود نشان دهند.

وی با اشاره به خرابی‌های 8ساله جنگ در استان گفت: متاسفانه هنوز آثار تخریب جنگ به طور کامل از چهره استان رخت بر نبسته که امیدواریم با همت دولت تدبیر و امید هر چه زودتر مشکلات این استان که شاخص‌ترین آن عدم‌توسعه و بیکاری است، مرتفع شود.

احمدی مقدم وحدت بی‌نظیر شیعه و سنی در استان را تمجید و اظهار کرد: ایجاد این وحدت کار بزرگی است و ما نیز تلاش می‌کنیم تا با استوار کردن هر چه بیشتر پایه‌های امنیت مسیر حرکت به سمت توسعه استان را بیش از پیش هموار کنیم.

فرمانده ناجا گفت: نظام در برخورد با سران فتنه با رأفت برخورد کرده است. سردار احمدی‌مقدم در حاشیه این مراسم گفت: حصر سران فتنه نشانگر رأفت نظامی اسلامی است و نظام چه در این مورد و چه در موارد مشابه با گذشت برخورد کرده است.

وی افزود: در حوزه عفاف و حجاب نیز به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم. سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجای استان کرمانشاه گفت: اگر کسی در حوزه عفاف و حجاب هنجارشکنی کند، دستگاه قضا حق برخورد با وی را دارد.