اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه منا بازیگر سینما را عزادار کرد


شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون هم پس از حادثه‌ی منا داغدار شد. خبرآنلاین: شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون هم پس از حادثه‌ی منا داغدار شد.

این بازیگر در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته که عمویش یکی از زائرانی است که در حادثه‌ منا کشته شده است.

او عکس این زائر بیت‌الله الحرام را هم در کنار پستش منتشر کرده است.

حادثه منا بازیگر سینما را عزادار کرد


ویدیو مرتبط :
شاهرخ استخری در فاجعه منا عزادار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حادثه تلخ برای خانم بازیگر سینما و تلویزیون + عکس



اخبار فرهنگی - حادثه تلخ برای خانم بازیگر سینما و تلویزیون + عکس


"نعیمه نظام دوست" درباره سانحه‌ای که برایش رخ داده گفت: برای انجام یک کار شخصی به شمال رفته بودم که متاسفانه دچار سانحه و در بیمارستان چالوس بستری شدم. در این بیمارستان، کارهای اولیه را برای من انجام دادند و ۵ روز آنجا بودم تا اینکه به تهران منتقل شدم و پیش دکتر خودم رفتم. او هم تشخیص داد که باید پایم جراحی شود. نظام‌دوست یادآور شد: عمل جراحی ۲ روز پیش انجام شد و تا امروز استراحت کردم. اما همین حالا که با شما صحبت می‌کنم داخل ماشین و در حال رفتن به خانه هستم و باید ۲ ماه در خانه بمانم.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,حوادث تلخ نعیمه نظام دوست,تصاویر نعیمه نظام دوست


وی در پاسخ به اینکه آیا این روزها در کاری بازی داشته یا خیر؟ تأکید کرد: برای بازی در یک تله فیلم صحبت کرده بودم اما وقتی این اتفاق افتاد از حضور در آن معذرت خواهی کردم. البته عوامل لطف داشتند و گفتند کار را دیرتر آغاز می‌کنند تا من هم بتوانم در آن حضور داشته باشم. اما فعلا که باید ۲ ماه در خانه بمانم.نظام دوست در پایان از بیمارستان پاسارگاد و دکتر باقرزاده که زحمت زیادی در زمان بستری بودن او کشیده بودند، تشکر کرد.

 

اخبار فرهنگی - مهر