اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه ای وحشتناک برای یک مادر مهربان +تصاویر



اخبار حوادث - حادثه ای وحشتناک برای یک مادر مهربان +تصاویر

مادری که قصد داشت برای کودکش از بالای درختی توت بچیند از بالای حصار آهنی به پایین سقوط کرده و دچار آسیب جدی می‌شود.  مادر 35 ساله‌ای که با دخترش در حال عبور از خیابان است با دیدن درخت توتی تصمیم می‌گیرد از حصار آهنی بالا برود تا برای کودکش توت بچیند.

اخبار ,اخبار حوادث ,تصاویر حادثه ای وحشتناک برای یک مادر مهربان

 

ناگهان مادر تعادل خود را از دست داده و سُر می‌خورد و بازویش دچار جراحت جدی می‌شود. مادر آسیب دیده می‌گوید: دخترم که علاقه زیادی به توت دارد، بعد از دیدن این میوه از من خواست که برایش مقداری توت بچینم. من هم برای خوشحالی او بالای نرده ها رفتم و در یک لحظه این اتفاق دردناک رخ داد. 

 

اخبار ,اخبار حوادث ,تصاویر حادثه ای وحشتناک برای یک مادر مهربان

 

اخبار ,اخبار حوادث ,تصاویر حادثه ای وحشتناک برای یک مادر مهربان

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مادر مهربان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 حادثه آدم ربایی برای یک مادر و فرزند در کمتر از 24 ساعت/ ربودن کودک 13 ماهه پس از آزار و اذیت مادر در بیابان + تصاویر



دختر 13 ماهه پس از ربوده شدن از هتلی در " کالیفرنیا " توسط پلیس پیدا شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،بر اساس گزارش پلیس دختر بچه ای به نام " پن لوپ رو دریگرز" پس از ربوده شدن از هتلی در" پالمدال" و انتقال به" آلونکی " در اطراف منطقه توسط یکی از همسایه ها پیدا و به پلیس گزارش شد.

مادر کودک در ساعت 6.30 صبح متوجه ناپدید شدن دخترش شد و به پلیس گزارش داد و پلیس بلافاصله با اعزام چند تیم به جستجوی کودک پرداخت که 9 ساعت بعد وقتی یکی از همسایه ها صدای گریه بچه ای را که از یک آلونک می آمد شنید و با پلیس تماس گرفته پلیس  که به محل رسید و بچه را سالم پیدا کردند.

 

اخبار,اخبارحوادث, آدم ربایی


در همان لحظه آدم رباها که به مخفیگاه قربانی نزدیک می شدند توسط پلیس دستگیر شدند.

این  مرد به نام " براندون وین " 35 ساله و یک نوجوان که او را همراهی می کرد در خیابان چهلم نزدیک " آلونک " به اتهام مبادرت به آدم ربایی و قتل دستگیر و به حبس برده شدند .
 

اخبار,اخبارحوادث, آدم ربایی


گفتنی است که کودک قربانی برای بررسی بیشتر به بیمارستان برده شد که فقط از کم آب شدن بدنش رنج می برد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که مادر کودک قبل از این حادثه توسط آدم ربایان دیگری ربوده شده و در یک بیابان مورد اذیت و آزار قرار گرفته و برهنه در آنجا رها شده بود که پس از رساندن خود به هتل این حادثه دوباره برایش و این بار از ناحیه فرزندش تکرار شد .


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران