اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوان ترین عکاس مراسم گلدن گلوب +عکس


بازیگران، اهدا کنندگان جوایز و مهمانان هفتادو یکمین دوره ی مراسم گلدن گلوب مقابل 56 عکاس از روی فرش قرمز قرار گرفتند که پوشش دهنده ی مراسم برای مجلات تمام دنیا،آژانس های عکاسی و سایت های خبری و شبکه های تلویزیونی هستند.

کافه سینما: بازیگران، اهدا کنندگان جوایز و مهمانان  هفتادو یکمین دوره ی مراسم گلدن گلوب مقابل  56 عکاس  از روی فرش قرمز قرار گرفتند که پوشش دهنده ی مراسم برای مجلات تمام دنیا،آژانس های عکاسی و سایت های خبری و شبکه های تلویزیونی هستند.

فضا برای این عکاسان محدود است و بیشترشان  در کار  عکاسی کهنه کارو حرفه ایی.

 در میان این عکاسان حرفه ایی پسری هشت ساله به نام  آنتونی مولینا با دوربین نیکون اش خود نمایی کرد.او برای یک سازمان غیر انتفاعی به نام «پابلاو »عکاسی کرد که به کودکان مبتلا به سرطانی  یاری می رساند کودکانی که سخت تلاش می کنند  زندگی عادی  خود را از سر بگیرند.

آنتونی توانسته از طریق آموختن عکاسی در این رویداد شرکت کند.بانی مراسم گلدن گلوب سازمان  مطبوعات خارجی  هالیوود هر ساله بیش از 19 میلیون دلار به سازمان های  خیریه ی هنری کمک مالی می دهد.



این کمک ها تنها مالی نیست بلکه شامل نمایش فیلم و آموزش هم می شود.سازمان مطبوعات خارجی هالیوود به هنرهای دیگرهم کمک می کند:موسیقی ،تئاتر و به واسطه سازمان پابلو در زمینه ی عکاسی.

آنتونی مولینا پسر باهوشی است که در سن 4 سالگی به سرطان خون مبتلا شد.در دوران درمانش مادر انتونی از وجود برنامه ی عکاسی پابلاو به نام پابلاو شاترباگز اگاه شد و انتونی را ثبت نام کرد.

 سازمان غیر انتفاعی پابلاو با کمک داوطلبان تک به تک به این کودکان آموزش می دهند.داوطلبان کودکان سرطانی را در خانه یا بیمارستان  یاد می دهند و   در تابستان  آنها در یک ورک شاپ عکاسی شرکت می کنند.

آنتونی حالا دو سال است که برای سازمان  پابلاو  عکاسی می کند.هر ساله بانیان مراسم گلدن گلوب از اموزش دیدگان برنامه ی شاترباگز دعوت می کند تا مراسم را پوشش دهد. امسال قرعه به نام آنتونی افتاده است. آنتونی شیفته ی انیمیشن «قطار سریع السیر قطب» است و تام هنکس را بیش از بقیه دوست دارد.که بر حسب اتفاق  امسال کاندید جایزه گلدن گلوب است.

زمانی که به آنتونی گفتند بازیگر محبوبش امسال نامزد جایزه است و از مقابلش عبور خواهد کرد چشمانش از شادی درخشید.

خبرنگاری که این خبر راپوشش داده از تام هنکس خواهش کرده زمانی که از روی فرش قرمز عبور می کند در میان عکاسان این پسر شجاع و پر امید را پیدا کند  چون یافتنش اسان است و تقریبا قد وقواره اش نصف دیگر عکاسان است.ا و  از تام هنکس خواهش کرده تا مقابل دوربین او بایستد و  برای او ژست بگیرد.


ویدیو مرتبط :
این انیمیشن گلدن گلوب گرفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: عکاس حرفه ای با ثبت تصاویر غیر حرفه ای از مراسم این زوج جوان باعث شد آنها تصمیم بگیرند دوباره این روز را تکرار کنند.

 

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

 

همه معتقدند روز ازدواج یکی از تکرار ناپذیرترین لحظات زندگی هر آدمی است که همه اشخاص نزدیک و دوستان و اقوام در آن حضور دارند . اما این زوج اسکاتلندی وقتی متوجه شدند عکسهای مراسم ازدواجشان همگی غیر قابل استفاده است تصمیم گرفتند دوباره این روز بزرگ را تکرار کنند اگرچه معتقدند هرگز آن روز دوباره تکرار نخواهد شد.

عکاس غیر حرفه ای که آنها برای ثبت تصاویر مهمترین روز زندگی خود انتخاب کرده بودند به بدترین شکل ممکن وظیفه اش را انجام داد . به طوری که در یکی از عکسها سر عروس و داماد کاملا خارج از کادر دوربین قرار دارد و یا در بعضی تصاویر وضوح عکس بسیار پایین و بی کیفیت است.

عکاس این تصاویر بحث بر انگیز یک خانم است که بعد از شکایت این زوج از وی به دادگاه عنوان کرد لوکیشن عکاسی که یک قصرقدیمی متعلق به قرن 14 میلادی است شرایط مناسبی برای قرار گرفتن و تمرکز جهت عکاسی را دارا نبوده است.

این زوج میگویند این کار عمدی و به نوعی کلاه برداری است چرا که این زن مدعی شده بود یک عکاس حرفه ای است و بابت این تصاویر مبلغ هنگفتی از این زن و شوهر 30 ساله گرفته بود.

 

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

 

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان