اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوان ایرانی طراح لباس های رونالدو +عکس


اتفاقی که در اینستاگرام نیما بهنود لو رفت! این آقایی که کنار کریس رونالدو ایستاده و این کت و شلوار را تن آقای سوپراستار کرده، یک طراح لباس ایرانی است؛ نیما بهنود. نیما که همه او را با برند "نیمانی" می‌شناسند. روزگار نو: اتفاقی که در اینستاگرام نیما بهنود لو رفت! این آقایی که کنار کریس رونالدو ایستاده و این کت و شلوار را تن آقای سوپراستار کرده، یک طراح لباس ایرانی است؛ نیما بهنود. نیما که همه او را با برند "نیمانی" می‌شناسند در سال‌های گذشته در آمریکا شهرت زیادی دست و پا کرده و با چهره‌های سرشناس زیادی کار کرده؛ از بهرام رادان گرفته تا پیمان معادی که تی‌شرت‌های طراحی شده او را به تن کرده‌اند.

جوان ایرانی طراح لباس های رونالدو  +عکس

ظاهرا حالا نوبت به کریس رونالدو رسیده که لباس‌های طراحی نیما بهنود را بپوشد. نیما پسر مسعود بهنود روزنامه‌نگار با سابقه ایرانی است. البته این را هم باید اضافه کرد که نیما دومین ایرانی است که این اندازه به کریس رونالدو نزدیک شده. مدیر برنامه‌های آیرینا شایک نامزد کریس رونالدو هم ایرانی است. علی کاووسی‌فر البته غیر از مدیریت برنامه‌های شایک، عکاس حرفه‌ای مدلینگ هم هست و بارها از این زوج عکاسی کرده.


ویدیو مرتبط :
ویژگی های طراح لباس - محمد جواد صدق آمیز - مد و لباس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوان ایرانی طراح لباس‌های رونالدو +عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - جوان ایرانی طراح لباس‌های رونالدو +عکس

یک جوان ایرانی بسیاری از لباس های رسمی کریستیانو رونالدو را طراحی می کند.

به گزارش جام جم ورزشی، نیما بهنود طراح لباس ایرانی است که برخی از لباس های رونالدو را طراحی می کند. رونالدو را در کنار طراحش می بیند. بد نیست بدانید همانطور که رونالدو طراح لباس ایرانی دارد، مدیربرنامه های نامزدش یعنی ایرینا شایک هم ایرانی است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 اخبار ورزشی - جام جم