اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوانفکر: اصولگرایان به احمدی‌ نژاد نیاز دارند


قریب به یک‌سال پس از آنکه دولت محمود احمدی‌نژاد جای خود را به دولتی داد که منتقد بسیاری از سیاست‌های دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌شد، مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور سابق از ضرورت بازگشت محمود احمدی‌نژاد به عرصه قدرت سخن گفته و تاکید می‌کند که در صورت اذعان منتقدان به اشتباهات خود و اصلاح برخی رویکردها، به احمدی‌نژاد توصیه می‌کنم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نامزد شود.

روزنامه جام جم: قریب به یک‌سال پس از آنکه دولت محمود احمدی‌نژاد جای خود را به دولتی داد که منتقد بسیاری از سیاست‌های دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌شد، مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور سابق از ضرورت بازگشت محمود احمدی‌نژاد به عرصه قدرت سخن گفته و تاکید می‌کند که در صورت اذعان منتقدان به اشتباهات خود و اصلاح برخی رویکردها، به احمدی‌نژاد توصیه می‌کنم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نامزد شود.

علی اکبر جوانفکر گفت هر چند نامزدی احمدی نژاد در انتخابات سال آتی مجلس را رد کرده و حتی نامزدی اطرافیان وی برای حضور در بهارستان را نیز منوط به تصمیم گیری شخصی آنها می کند، اما با انتقاد از عملکرد دولت روحانی، احمدی نژاد را عامل نجات کشور لقب می دهد. او همچنین معتقد است که جریان اصولگرایی برای جذب پایگاه اجتماعی، نیاز به نزدیک شدن به احمدی نژاد و استفاده از محبوبیت او دارد.

وی با تحلیل انتخابات ریاست جمهوری 92، نتیجه این انتخابات را به دلیل عدم حضور نامزد مورد حمایت دولت وقت، «نه به احمدی نژاد» ندانسته و می گوید که حسن روحانی در دوره دولت دهم از وزن سیاسی خاصی برخوردار نبوده است که رأی آوردنش نفی سیاست های دولت پیشین تفسیر شود.

جوانفکر از مشکلات دو سال آخر دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد هم سخن گفته و ادعا کرده است که برخی نهادها، زمین حرکت دولت وقت را ناهموار کردند. او در پاسخ به سوالی درباره پرونده بابک زنجانی و ادعاهایی که درباره ارتباط او با برخی مدیران دولت دهم می شود هم تاکید کرده که زنجانی دارای «هوش اقتصادی» و «ارتباطاتی» بوده اما تا حکم قضایی درباره وی صادر نشود، نمی توان گفت مفسد اقتصادی بوده است. او همچنین پرسیده: مگر نهادهای نظارتی خواب بوده اند که زنجانی میلیاردها تومان ثروت کسب کرده است؟

مشاور جنجالی محمود احمدی نژاد درباره ماجرای دفن ریچارد فرای، ایران شناس مشهور آمریکایی در اصفهان هم از دولت خواسته تا مجوز دفن او را صادر کرده و مانع از آن شود که «برخی گروه های بدون هویت مشخص»، کشور را دچار التهاب کنند. او گفته اگر احمدی نژاد بود، این مجوز صادر می شد.


ویدیو مرتبط :
یک سال و نیم حبس برای مشاور محمود احمدی نژاد‬-علی اکبر جوانفکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد تهدید کرد که اگر جوانفکر آزاد نشود خودش به آنجا آمده و او را آزاد می کند



 

احمدی نژاد تهدید کرد که اگر جوانفکر آزاد نشود خودش به آنجا آمده و او را آزاد می کند

 

نیویورک تایمز نوشت: رقابت بین رئیس جمهور ایران و مخالفان اصولگرایش روز دوشنبه با بازداشت موقت مشاور ارشد احمدی نژاد اشکار شد.

این روزنامه نوشت: شاهدا عینی می گویند که علی اکبر جوانفکر به مدت یک ساعت دست بند به دست بود و زمانی آزاد شد که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران تهدید کرد که شحضا به آنجا آمده و او را آزاد کند.

جوانفکر مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران است.

منتقدان اصولگرای احمدی نژاد او را به دلیل "جریان انحرافی" به چالش کشده اند.

بی بی سی به نقل از منبع خود مدعی شد که حداقل یک نفر در جریان درگیری های روز گذشته در روزنامه ایران مجروح شده است و مرتضی تمدن استاندار تهران از او عیادت کرده است.../انتخاب