اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جواد نکونام: شادی‌ام به خاطر استقلال بود


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه اگر بازیکنان عجله نمی کردند می توانستند گل های بیشتری به لبنان بزنیم گفت: امیدوارم با پیروزی در کره جنوبی بتوانیم جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه اگر بازیکنان عجله نمی کردند می توانستند گل های بیشتری به لبنان بزنیم گفت: امیدوارم با پیروزی در کره جنوبی بتوانیم جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

 جواد نکونام پس از پیروزی 4 بر صفر سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان ضمن بیان این مطلب افزود: باید از مردم و رسانه ها به خاطر حمایتی که از تیم ملی داشتند تشکر کنم. امیدوارم این حمایت ها تا بعد از بازی با کره جنوبی ادامه داشته باشد و با ارائه فوتبالی قابل قبول در آن بازی نتیجه خوبی بگیریم و جشن صعود به جام جهانی را برپا کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: نتیجه خوبی برابر لبنان کسب کردیم هر چند که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بازیکنان در برخی دقایق عجله کردند و از موقعیت های خوبی که داشتیم به درستی استفاده نکردیم. با این حال الان تفاضل گل ما 5 است و اگر بتوانیم در دیدار برابر کره جنوبی نتیجه خوبی بگیریم در همانجا جشن صعود برپا خواهیم کرد.

جواد نکونام که زننده دو گل تیم ملی ایران در دیدار برابر لبنان بود در مورد شادی اش با بازوبند آبی کاپیتانی تیم ملی گفت: می خواستم به عنوان یک استقلالی از هواداران تشکر کنم. آنها یک فصل از من حمایت کردند. خوشحالم که به عنوان یک استقلالی توانستم برای تیم ملی گلزنی کنم و امیدوارم توانسته باشم از هواداران با این روش تشکر کنم.

جواد نکونام: شادی‌ام به خاطر استقلال بود


ویدیو مرتبط :
نازکشی جواد نکونام از کیروش که به خاطر قهر علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ ثبت قرارداد جواد نکونام با استقلال


قرارداد جواد نکونام با تیم استقلال تهران بعد از ظهر شنبه در هیئت فوتبال تهران ثبت شد.