اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جلسه غیرعلنی مجلس با حضور نوبخت و فانی


مجلس شورای اسلامی طی جلسه غیرعلنی سخنان وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را درباره مسائل فرهنگیان استماع می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: مجلس شورای اسلامی طی جلسه غیرعلنی سخنان وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را درباره مسائل فرهنگیان استماع می‌کند.

علیرضا منادی در گفت‌وگویی، با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و نوبخت در جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی مسائل فرهنگیان و معیشت آنان و همچنین تخصیص اعتبارات و بودجه حضور دارند.

لازم به ذکر است هفته گذشته نیز تعدادی از نمایندگان از رئیس وقت جلسه مجلس درخواست کردند تا طی جلسه غیرعلنی با حضور فانی و نوبخت مشکلات فرهنگیان مورد بررسی قرار گیرد و حجت الإسلام والمسلمین ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، اظهار کرد: به دنبال زمان مورد نظر برای برگزاری چنین جلسه‌ای بوده‌اند و در فرصت مقتضی این کار انجام خواهد شد.

به گفته نمایندگانی که طی جلسات در این باره درخواست داشتند، این جلسه ارتباطی به مسأله استیضاح فانی ندارد.


ویدیو مرتبط :
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور مذاکره کنندگان هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور فانی و نوبخت در جلسه غیرعلنی مجلس



اخبار,اخبارسیاسی,مجلس شورای اسلامی

جلسه غیرعلنی مجلس به منظور بررسی وضعیت فرهنگیان دقایقی پیش با حضور نوبخت و فانی آغاز شد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه غیرعلنی مجلس به منظور بررسی وضعیت فرهنگیان دقایقی پیش با حضور نوبخت و فانی آغاز شد.

محمدحسین فرهنگی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: محمدباقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای بررسی وضعیت معیشت فرهنگیان در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافتند.

وی گفت: ریاست جلسه غیرعلنی مجلس را در غیاب علی لاریجانی که در ایرلند به سرمی برد محمدحسن ابوترابی فرد برعهده دارد.

پیش از این 177 نماینده در نامه ای به هیات رییسه مجلس خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت معیشت فرهنگیان با حضور نوبخت و فانی شدند.

 اخبار  سیاسی  -  ایرنا