اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد مفقودان کوه صفه پیدا شد


مدیر عملیات هلال‌احمر استان اصفهان گفت: اجساد دو جوان گمشده در کوه صفه اصفهان شامگاه گذشته (سه‌شنبه) حوالی گلزار شهدای کوه صفه پیدا شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عملیات هلال‌احمر استان اصفهان گفت: اجساد دو جوان گمشده در کوه صفه اصفهان شامگاه گذشته (سه‌شنبه) حوالی گلزار شهدای کوه صفه پیدا شد.

محمد محمدی در خصوص وضعیت دو جوان گم‌شده در کوه صفه اصفهان طی چهار روز گذشته اظهار کرد: پس از جست‌وجوی چند ساعته متاسفانه حوالی ساعت 17:00 از طریق رهگذران اطلاع داده شد که دو جوان روی چمن‌های سمت راست گلزار شهدای کوه صفه روی چمن‌ها مد‌ت‌ها است که به خواب‌ رفته‌اند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم عملیاتی هلال‌احمر در محل حاضر و متوجه شد که این دو فرد سیاه ‌شده و فوت کرده‌اند و همان دو نفری هستند که چهار روز از آن‌ها خبری نبوده است.

مدیر عملیات هلال‌احمر استان اصفهان اضافه کرد: آنچه پیداست این افراد نه از کوه سقوط کرده‌اند و نه گم‌شده‌اند علت مرگ آنها در دست بررسی است و توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

دو جوان به نام‌های "احسان بیات" و "همایون نظری" -20 و 23 ساله- از ساعت 18 روز جمعه به سمت کوه صفه حرکت کردند اما تا چهار روز از آنها هیچ خبری نبود پس از اطلاع رسانی خانواده مفقودان به پلیس و نیروهای امدادی شامگاه گذشته جسد آنها پیدا شد.


ویدیو مرتبط :
شهید زنده (شهیدی که جسد او را پس از 22 سال در شلمچه پیدا کردند و جسد او سالم بوده است)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوه صفه مکانی زیبا برای تفرح



 

 

کوه صفه مکانی زیبا برای تفریح

 

 

کوه صفه نام کوهی است در منتها الیه جنوب جغرافیایی اصفهان. در کمرگاه این کوه چشمه‌ای وجود دارد که خاچیک نامیده می‌شود. گفته می‌شود که خاچیک نام فردی ارمنی است که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در نزدیک چشمه در دامنه کوه دکه‌ای داشته‌است و مواد خوراکی و غیره به کوهنوردان می‌فروخته‌است.



چند سالی است که شهرداری اصفهان فضای سبز دامنه این کوه را گسترش داده است، کوه صفه یکی از محبوب ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان است و صبح روزهای جمعه میزبان خیل عظیمی از دوستداران طبیعت و مخصوصاً جوانان می‌باشد. همچنین منظره شهر اصفهان از دامنه و بالای این کوه بسیار دیدنی است.