اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جستجو برای ‌دستگیری شرور خشن



جستجو برای ‌دستگیری شرور خشن

 مرد شروری كه با ایجاد مزاحمت برای یك زن تهرانی و تهدید به قتل او و اعضای خانواده‌اش از وی اخاذی میلیونی كرده بود، تحت تعقیب پلیس پایگاه دوم اطلاعات ـ امنیت تهران قرار گرفت.

متهم علاوه بر اخاذی، زن جوان را ربوده و مدت پنج ساعت در انباری خانه‌ای در شمال‌غرب تهران زندانی كرده و او را تا حد مرگ كتك زده بود.

اخبار حوادث - به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پایگاه دوم پلیس اطلاعات ـ امنیت تهران، علیه مردی شرور به اتهام ربودن همسرش، اخاذی و تهدید به قتل اعضای خانواده‌اش شكایت كرد.

شاكی گفت: روز حادثه همسرم برای خرید از خانه خارج شد و بعد از چند ساعت ـ در حالی كه در جستجوی او بودم ـ با سر و صورت زخمی به خانه بازگشت و بلافاصله او را به مركز درمانی بردم.

شاكی اضافه كرد: همسرم كه بشدت وحشت‌زده بود، بعد از چند ساعت گفت كه یك فرد شرور او را ربوده و با انتقال به انباری خانه‌ای در شمال غرب تهران، بشدت كتك زده و پنج ساعت در همان محل زندانی و سپس در خیابان رها كرده است.

شاكی یادآور شد: در ادامه گفت‌وگو با همسرم متوجه شدم مرد شرور پیش از این نیز راه او را در خیابان سد و با تهدید به این كه قصد دارد برای اعضای خانواده ما ایجاد مزاحمت كند، مبلغی پول و بخشی از طلاهایش را به ارزش ده‌ها میلیون تومان اخاذی كرده است.

با اطلاعات به دست آمده از مرد شاكی، همسرش نیز برای تحقیقات به مركز پلیس احضار شد.

در تحقیق از این زن، وی با افشای راز تبهكاری مرد شرور گفت: یك روز مرد جوانی با سد كردن راهم در خیابان برایم ایجاد مزاحمت كرد كه رهگذران به كمكم شتافتند و مرد مزاحم بناچار فرار كرد. چند بار دیگر هم راهم را در خیابان سد كرد. با التماس به او می‌گفتم من شوهر دارم و مادر دو فرزند هستم اما وی به حرف‌هایم بی‌توجه بود.

زن جوان اضافه كرد: او حتی مرا تعقیب و نشانی خانه‌مان را پیدا كرده و شماره تلفنمان را هم به دست آورده بود و بارها در تماس‌هایش تهدید می‌كرد باید پول و طلا به وی بدهم و در غیر این صورت، جان من و اعضای خانواده‌ام را می‌گیرد.

وی یادآور شد: تهدیدهای مزاحم خیابانی تا آنجا پیش رفت كه یك روز با سد كردن راه فرزندانم، قصد ربودن و آسیب رساندن به آنها را داشت. چند بار خواستم موضوع را با شوهرم در میان بگذارم اما می‌ترسیدم او حرف‌هایم را باور نكند.

شاكی اضافه كرد: در ادامه تهدیدهای مرد مزاحم مبنی بر آسیب رساندن به اعضای خانواده‌ام، مبلغی از پس‌انداز را برداشتم و به خواسته او، پول‌ها را به بوستانی نزدیك خانه‌مان بردم تا شاید او این بار پول‌ها را بگیرد و دیگر با من و خانواده‌ام كاری نداشته باشد.

وی یاد آور شد: با التماس از او خواستم به مزاحمت‌هایش پایان دهد، اما وی با تهدید چاقو مرا سوار خودرو كرد و با انتقال به خانه‌ای، پنج ساعت مرا در انباری زندانی كرد و پس از كتك زدن من، در حالی كه بینی‌ام شكسته بود، مرا در یكی از محله‌های تهران رها كرد.

با اطلاعات به دست آمده از شاكی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم شرور انجام و معلوم شد تصویر رایانه‌ای به دست آمده متعلق به یك مرد شرور است كه دارای چند سابقه كیفری در زمینه زورگیری و شرارت و اخاذی بوده و علاوه بر آن برای بانوان نیز ایجاد مزاحمت می‌كرده است.

بنا بر این گزارش، با مشخص شدن هویت مرد شرور، جستجوی گسترده ماموران پایگاه دوم پلیس اطلاعات - امنیت تهران برای دستگیری این متهم و رازگشایی از دیگر جرایم او آغاز شد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
شاهین آسمان:دستگیری ریگی شرور (عملیات آفندی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملیات ویژه برای دستگیری ۵ شرور متجاوز



 

 

حبس تعزیری

 

۵ شرور متجاوز كه با تهدید و ارعاب اقدام به ربودن یك زن جوان و آزار و اذیت وی در جاده تلو كرده بودند، از سوی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت دستگیر شدند.

چند روز پیش و در حالی كه هوا بشدت بارانی بود، زنی مضطرب و هراسان با حضور در وقت كشیك دادسرای ناحیه ۲۱ با ارائه شكایتی عنوان كرد ۵ نفر با تهدید و ایجاد رعب و وحشت وی را ربوده و پس از انتقال به جاده تلو، مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

در پی این شكایت، دستور دستگیری ۵ متجاوز آدم‌ربا صادر و با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس امنیت تحقیق در این زمینه آغاز شد.

با بررسی و تحقیقات بعدی از زن شاكی، وی گفت چندی پیش با جوانی به نام محمدرضا آشنا شدم و او قول داد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید.

زن جوان در ادامه اظهار كرد: روز حادثه محمدرضا با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت تا درخصوص زمان خواستگاری با یكدیگر صحبت كنیم.

وقتی به محل قرار رسیدم، ۴ جوان راه خودروی محمدرضا را سد كرده و سوار خودرو شدند و با انتقال من به جاده تلو، همگی در این محل مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

سرهنگ اسماعیلی، رئیس پایگاه چهارم امنیت پلیس تهران با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از مطرح شدن این شكایت تیم ویژه‌ای از ماموران تحقیقات دامنه‌دار خود را آغاز كردند و با سرنخ‌هایی كه در این ارتباط به دست آمد مشخص شد سركرده این باند یك شرور سابقه‌دار به نام فرهاد (معروف به سیاه) است كه دارای چندین فقره سابقه كیفری از جمله شرارت است.

رئیس پایگاه چهارم افزود: با به دست آمدن این اطلاعات ۵ متهم پرونده یكی پس از دیگری شناسایی و دستگیر شدند كه با اعتراف آنها به جرم سیاه و آدم‌ربایی، مشخص شد فرهاد سیاه به دلیل چندین فقره جرم دیگر تحت تعقیب ماموران كلانتری ۱۴۴ تهرانپارس بوده است.

سرهنگ اسماعیلی تصریح كرد: با صدور قرارقانونی برای اعضای این باند، تحقیق از متهمان درخصوص دیگر جرایم ارتكابی آنها ادامه دارد.