اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات پیش‌ فروش ویژه خودروی دنا


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش‌فروش ویژه خودروی دنا برای پاسخگوی به تقاضای بازار خبر داد و گفت: هفته آینده جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا را اعلام خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش‌فروش ویژه خودروی دنا برای پاسخگوی به تقاضای بازار خبر داد و گفت: هفته آینده جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا را اعلام خواهیم کرد.

هاشم یکه‌زارع از طرح ویژه ایران خودرو برای پیش‌فروش محدود خودروی دنا از هفته آینده خبر داد و گفت: به مناسبت عید مبعث و به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار، هفته آینده پیش‌فروش تعداد محدودی از خودروی دنا توسط نمایندگی‌های فروش انجام خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به عرضه خودروهای دنا به بازار و تردد آنها در خیابان‌ها، مراجعات زیادی بابت خرید این خودرو به نمایندگی‌ها صورت گرفته که بر این اساس نیز پیش‌فروش انجام خواهد شد؛ ضمن اینکه شرایط آن هفته آینده اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: وظیفه اصلی ایران خودرو، پاسخگویی به تقاضای هموطنان ایرانی برای خودروی دنا است و بر این اساس اولویت پیش از صادرات، پاسخگویی به تقاضای داخل است.

یکه‌زارع افزود: تاکنون ۷۵ درصد تعهدات قبلی خود را برای خودروی دنا تحویل داده‌ایم و ۲۵ درصد مابقی را نیز طبق برنامه‌ زمان‌بندی تحویل مشتریان خواهیم داد.

وی گفت: پیش‌‌فروش خودروی دنا با قیمت رسمی شورای رقابت صورت خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات پیش‌ فروش خودروی رانا و پژو 206


مدیرعامل ایران خودرو از آغاز پیش‌فروش خودروی رانا و پژو ۲۰۶ از امروز در نمایندگی‌های مجاز خبر داد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ایران خودرو از آغاز پیش‌فروش خودروی رانا و پژو ۲۰۶ از امروز در نمایندگی‌های مجاز خبر داد.

 جواد نجم‌الدین مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: پیش‌فروش خودروی رانا به قیمت 32 میلیون تومان و خودروی پژو 206 مدل V8 به قیمت 36 میلیون تومان از امروز شروع می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: پیش‌فروش برای کنترل بازار و قطع واسطه‌گری و با هدف جلب رضایت مشتریان انجام می‌شود که در یک روش با پیش‌پرداخت 90 درصد قیمت خودرو، در مدت 30 تا 40 روز تحویل مشتری می‌شود و در روش دیگر با 50 درصد پیش‌پرداخت، تحویل خودرو در تیر، مرداد و شهریور 92 انجام می‌شود.