اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات دستگیری آدم ربایان مالکان املاک گران قیمت/ انتخاب طعمه در نیازمندیهای روزنامه



اخبار,اخبار حوادث,دستگیری آدم ربایان مالکان املاک گران قیمت

احبار حوادث - جزییات دستگیری آدم ربایان مالکان املاک گران قیمت/ انتخاب طعمه در نیازمندیهای روزنامه

" آدم ربایانی که با ربودن مالکان املاک و باغ‌های گران قمیت در ملارد قصد اخاذی داشتند، در عملیاتی ضربتی توسط پلیس شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگیر شدند.

 سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام ربوده شدن مرد میانسالی در ملارد تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز و مشخص شد این مرد به قصد فروش یکی از باغ‌هایش به همراه مدارک و اسناد مربوطه از منزل خارج و دیگر مراجعه نکرده تا اینکه شب بعد، شخصی به وسیله تلفن همراه فرد ربوده شده با خانواده‌اش تماس و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در عوض رهایی گروگان طلب کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: تحقیقات پلیسی در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی و چهره نگاری از متهمان برابر اظهارات مدیر مشاور املاک، به سرنخ‌هایی رسید که منجر به شناسایی متهمان در روستایی نزدیکی شهرستان قدس شد.

وی افزود: با تحت تعقیب قرار گرفتن آدم ربایان طی هماهنگی با مراجع قضائی، ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان ملارد توانستند عملیات تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس را به نتیجه رسانده و در کمتر از ۴۸ ساعت از زمان ربایش، فرد به گروگان گرفته را صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان نجات دهند.

سرهنگ همتی با اشاره به اینکه تحقیقات از دو متهم پرونده ادامه دارد، گفت: با اعلام خبر دستگیری آدم ربا‌یان، شخص دیگری از پلیس آگاهی تهران بزرگ به شهرستان ملارد معرفی و اظهار داشت در کمتر از یک ماه قبل توسط همین افراد ربوده شده و مبلغ ۵۰ میلیون تومان در قبال آزادی‌اش پرداخت شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با کسب اطلاعات لازم از شاکی و مواجهه حضوری با متهمان توسط شخص مدعی شناسائی و پرونده دیگری نیز تحت عنوان آدم ربایی توسط متهمان همین پرونده در دست رسیدگی است.

سرهنگ همتی در ادامه بیام داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس شگرد خود را این چنین گفتند: برای شناسایی افراد ثروتمند به نیازمندیهای روزنامه‌ها رجوع کرده و املاک و باغ‌های گران قیمتی را که برای فروش گذاشته شده بود شناسایی و با مالکان آن‌ها تماس گرفته و به بهانهٔ نهایی کردن قیمت و یا اخذ تخفیف اعتماد وی را جلب کرده و پس از حضور در محل قرار، به صورت چهار نفری قربانی را غافلگیر و پس از بستن دست و پایش، او را به باغ متروکی برده و باتلفن همراه خودش و یا گوشی‌های سرقتی با خانواده قربانی تماس گرفته و درخواست وجه نقد می‌کردند.

رئیس پلیس شهرستان ملارد خاطر نشان کرد: با شکایت جدید احتمال بروز اقدامات مجرمانه دیگری در کارنامه سیاه متهمان متصور است.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
صحنه سازی و دستگیری آدم ربایان و شهادت مامور نظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری آدم ربایان یك میلیاردی در شیراز



دستگیری آدم ربایان یك میلیاردی در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس جزئیات آزادی یك گروگان را در شیراز تشریح كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان عصر پنجشنبه گفت: در تاریخ 19 اسفندماه سال گذشته پسر 15 ساله ای زمانی كه قصد خروج از مدرسه اش در خیابان گلدشت معالی آباد را داشت از سوی افرادی ربوده شد.

وی اظهار داشت: به دنبال اعلام این  آدم ربایی بلافاصله تیمهای عملیاتی اداره آگاهی فارس برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان وارد عمل شدند در حالیكه تحقیقات در این رابطه آغاز شده بود فردی طی تماس تلفنی با این خانواده اعلام می كند كه فرزندشان را ربوده و درخواست مبلغ یك میلیارد تومان پول می كند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی استان فارس هویت آدم ربایان را به دست آورده و دریافتند كه در این آدم ربایی چهار مرد جوان و یك زن همدست هستند در نهایت ضمن هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه آدم ربایان را پیدا كردند.

سردار سجادیان افزود: ماموران پس از بررسی جوانب كار برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و پس از حضور در آن محل یك نفر از آدم ربایان را نهم فروردین و مابقی را نیم ساعت بعد دستگیركردند.

وی با اشاره به اینكه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یك قبضه اسلحه كلاش، شش تیغه خشاب، 180 فشنگ اسلحه كشف شد، بیان كرد: در این رابطه چهار مرد جوان و یك زن كه همسر سابق یكی از متهمان بوده دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت:  دو نفر از این آدم ربایان دانشجو و دو نفر از آنها بیكار بوده و سن آنها از 23تا 28 سال است.

سردار سجادیان با اشاره به اینكه متهم اصلی این پرونده دارای سه فقره سابقه شرارت است، گفت: تحقیقات از اعضای این باند ادامه دارد./فارس