اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات چگونگی حادثه هلیکوپتر احمدی‌نژاد



حادثه هلیکوپتر احمدی‌نژاد

جزئیات چگونگی حادثه هلیکوپتر احمدی‌نژاد

سفر امروز احمدی‌نژاد به قزوین لغو شد

استاندار مازندران جزئیات دقیق حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور را تشریح کرد.

سیدعلی اکبرطاهایی در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی گیاهان دارویی وابسته هلال احمر کشور در تشریح جزئیات حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور در مازندران گفت: بالگرد ظاهراً از کنار دکل فشار قوی سیم عبور کرد که در ابتدای امر خلبان متوجه کابل‌ها نشد که نزدیک بود به این کابل‌ها برخورد کند. وی ادامه داد: خلبان پس از به وجود آمدن سانحه با مهارت از وقوع حادثه بیشتر جلوگیری کرد.

استاندار مازندران در ادامه بیان داشت: رئیس جمهور پس از حادثه خیلی عادی به دیگر برنامه‌های این سفر پرداخت. وی اضافه کرد: امکان پرواز مجدد بالگرد پس از وقوع حادثه وجود نداشت که رئیس جمهور برای ادامه برنامه‌هایش مجبور به استفاده از اتومبیل شد. استاندار مازندران در پایان یادآور شد: بنده هم در جریان وقوع حادثه پس از افتتاح تونل نبودم که در مسیر برگشت این موضوع به اطلاع من رسید.

در همین حال اعلام شد كه سفر  رییس‌جمهور، به قزوین پس از سانحه برخورد ملخ بالگرد حامل وی با دکل فشار قوی برق در ارتفاعات استان البرز لغو شد.

احمدی‌نژاد قرار بود امروز (دوشنبه۱۳ خرداد) به منظور بهره‌برداری از چند پروژه صنعتی، راه و مسکن مهر به استان قزوین سفر کند. احمد عجم٬ استاندار قزوین با اعلام این خبر گفته که محمدرضا رحیمی به جای احمدی‌نژاد این پروژه‌ها را افتتاح خواهد کرد./بهارنیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
استاد رائفی پور چگونگی رای آوردن احمدی نژاد و روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد امشب جزئیات ‌هدفمندی یارانه‌ها را تشریح می‌كند



 

 

هدفمندی یارانه ها

 

 

فارس: رئیس‌‌جمهور امشب پس از خبر 21 از شبكه اول سیما به تشریح جزئیات طرح هدفمند‌كردن یارانه‌ها می‌پردازد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران امشب بعد از خبر 21‌ از شبكه اول سیما طی یك گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می‌گوید.

قرار است احمدی‌نژاد در این مصاحبه تلویزیونی به تشریح مسائل مهم كشور و موضوع هدفمند‌كردن یارانه‌ها ‌بپردازد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور پیش از این گفته بود كه رئیس جمهور به‌زودی آغاز ‌‌هدفمند‌سازی یارانه‌‌ها را اعلام می‌كند.

یارانه‌های نقدی هر نفر 81 هزار تومان در هر دو ماه است كه به حساب تمامی سرپرست‌ خانوارهای سراسر كشور واریز شده و این مبلغ ‌پس از اجرای این قانون قابل برداشت ‌خواهد بود.

در عین حال احمدی‌نژاد در سفر استانی هیئت دولت به قزوین، از ‌دو برابر شدن یارانه‌های نقدی پس از اجرای كامل هدفمند‌كردن یارانه‌ها خبر داد‌.