اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات دستگیری عوامل حادثه گلپایگان


فرماندار گلپایگان با تشریح جزئیات عملیات دیشب و بامداد امروز جمعه برای دستگیری سارقان حادثه خونین شنبه شب گذشته اعلام کرد :یکی از سارقان مسلح این حادثه در فولاد شهر کشته و دیگری زخمی شده است.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار گلپایگان با تشریح جزئیات عملیات دیشب و بامداد امروز جمعه برای دستگیری سارقان حادثه خونین شنبه شب گذشته اعلام کرد :یکی از سارقان مسلح این حادثه در فولاد شهر کشته و دیگری زخمی شده است.

' حسین فراست ' گفت: در این عملیات که چندین ساعت بطول انجامید دو سارق متواری در یک مجتمع مسکونی در فولاد شهر شناسایی و باعملیات حساب شده پلیس دستگیر شدند.

وی اضافه کرد براسای گزارشهای رسیده ، در این عملیات سارقان مسلح در مقابل پلیس مقاومت کرده و درگیری مسلحانه سنگینی را شروع کردند که در این درگیری « محمد . م » به ضرب گلوله از سوی پلیس به هلاکت رسید ، اما برادر وی به نام « منصور ، م » در یک عملیات غافلگیری زنده دستگیر گردید .

همچنین 'سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این عملیات گفت : بنابر اقدامات اطلاعاتی که طی روزهای گذشته در این خصوص انجام گرفت ،حضور دو سارق از این باند خطرناک در یک مجتمع مسکونی در فولادشهر محرز گردید که مامورین انتظامی با کنترل این واحد مسکونی ساعات پایانی پنجشنبه شب عملیات ضربتی دستگیری این سارقان مسلح را آغاز نمودند .

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در این درگیری مسلحانه علاوه بر شلیک های مستقیم سارقان به سوی پلیس ، سه قبضه نارنجک نیز به سمت ماموران نوپو پرتاب گردید که موجب زخمی شدن 4 نفر از ماموران شد ، ولی جراحت آنها سطحی بوده و بطور سرپایی مداوا گشتند.

حسین زاده با اشاره به اینکه از این باند تعداد 4 قبضه سلاح کلاشنیکف و مقادیری اسلحه و مهمات کشف و ضبط گردید خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارقان در یک مجتمع مسکونی سکونت داشتند تمام سعی ماموران این بود که به اهالی این مجتمع آسیبی وارد نگردد که به لطف خداوند و دقت عمل و توجه ماموران کوچکترین آسیبی به اهالی مجتمع مسکونی وارد نگردید.

وی تأکید کرد: پس از حادثه و وقوع جنایت شنبه شب گذشته شهرستان گلپایگان مسئولین این پرونده و پلیس های تخصصی لحظه ای از کار دست برنداشتند تا سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بر اینکه اعضای این باند دارای سوابق متعدد سرقت می باشند تأکید کرد و ادامه داد: فرضیه سیاسی بودن این افراد رد است و این باند سرقت های مسلحانه دیگری نیز درسطح کشور انجام داده بودند که با بازجویی از یک نفر بازمانده این باند زوایای پنهان شان نیز روشن خواهد شد .


ویدیو مرتبط :
مستند«بازی شوم»؛دستگیری عوامل حادثه گلپایگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات انهدام یک گروه تروریستی در کردستان/ شناسایی عوامل 4 حادثه تروریستی



مهر: فرمانده انتظامی کردستان جزئیات جدیدی از انهدام یک گروه تروریستی که عامل بروز حوادث تروریستی اخیر در این استان بوده است را اعلام کرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کردستان، ابراهیم قائد رحمتی اعلام کرد: گشت یکی از واحدهای اجرایی فرماندهی انتظامی در پیگیری هدفمند در منطقه دهگلان موفق شد یکی از تیم های تکفیری سلفیت را شناسایی و پس از اجرای کمین ضمن به هلاکت رساندن یک تن از آنها فرد دوم را مجروح و دستگیر کند.

وی خاطرنشان کرد: از این تیم تروریستی چند قبضه اسلحه و مهمات و مدارک مرتبط با جریانات سیاسی ضد نظام و انقلاب اسلامی و دیگر تجهیزات درون تشکیلاتی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی کردستان اعلام کرد: بر اساس مدارک به دست آمده و اعترافات فرد دستگیر شده نشان می دهد این تیم تروریستی یک هفته قبل از دستگیری در حوالی منطقه شهادت چهار محیط بان کردستانی با نیروهای انتظامی درگیر و موفق به فرار از صحنه شده اند.

قائد رحمتی بیان داشت:بر اساس مستندات بدست آمده نامبردگان از اعضاء گروه تکفیری سلفیت هستند که در شهادت پنج نفر از مأموران انتظامی و افراد غیر نظامی، مجروح کردن 10 نفر در حادثه تروریستی 15 مهر ماه 89 در میدان آزادی سنندج و قتل دو غیرنظامی در 13 شهریور ماه 89 در دهگلان دخالت داشته اند.

وی گفت: بدین ترتیب مشارکت آنان در ارتکاب هفت فقره قتل عمد و جراحت 10 تن و همچنین ایراد خسارت به امکانات و تجهیزات دولتی و نظامی بر اساس مستندات دقیق علمی محرز شده است.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان یادآور شد: بر اساس مستندات به دست آمده این تیم تروریستی اقدامات خرابکارانه و ضد مردمی دیگری را در دستور کار خود داشت که به لطف خداوند و اقدام به موقع ماموران انتظامی نیات شوم آنان در نطفه خفه شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان 21 اسفند ماه در گفتگو با خبرنگاران رسانه های جمعی استان خبر دستگیری و انهدام یک گروه تروریستی و وابسته به افراد تکفیری سلفیت را در اختیار خبرنگاران رسانه های جمعی استان قرار داده بود.

روز جمعه 13 اسفند ماه سال جاری در جریان اقدامی مسلحانه محمود احمدی نژاد، معمر مرغوبی، کمال حسین پناهی و مسعود علیخانی از پرسنل محیط بانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان در روستای کانی بوچک "چشمه کوچک" در نزدیکی شهر سنندج مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته و هر چهار نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.../مهر