اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدایی پایان دروغ در مورد مهریه



مرد جوان وقتی پی به دروغ همسرش در روز خواستگاری برد تصمیم به جدایی گرفت.

 ، چندی پیش زوج  جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم و خانواده اش سر مرا کلاه گذاشتند و روز خواستگاری با دروغی که به من گفتند باعث شدند که مهریه زیادی تعیین شود. آنها گفتند چون خواهرهای همسرم 140 سکه بهار آزادی مهرشان است، همسرم باید همین تعداد سکه مهریه اش باشد. من و خانواده ام هم قبول کردیم و حرفی نزدیم. اما چند ماه بعد از ازدواجمان تازه متوجه شدم که همسرم و خانواده اش در این مدت به من و خانواده ام دروغ گفته اند. من در کمال ناباوری متوجه شدم که دو خواهر همسرم، تنها 14 عدد سکه به عنوان مهریه تعیین کرده اند، در صورتیکه روز خواستگاری این عدد به دروغ 140 گفته شد و ما هم باور کردیم.

وی افزود:آنها با این دروغ می خواستند که ما مهریه را 140 عدد سکه تعیین کنیم. در صورتیکه اگر از همان اول صداقت داشتند، من و خانواده ام هم مخالفت نمی کردیم. از وقتی متوجه این موضوع شده ام، به آنها مشکوک هستم و تصور می کنم که دروغ های دیگری هم به من گفته اند که هنوز فاش نشده است. برای همین می خواهم هرچه سریع تر از این زن جدا شوم.

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی این موضوعی نیست که همسرم بخواهد تا این اندازه بزرگش کند. 140 سکه به عنوان مهریه، رقمی نیست که شوهرم تا این اندازه جنجال به راه انداخته است. تازه به ما تهمت هم می زند. مهریه حق من است و ما حتی می توانستیم رقم بیشتری را هم تعیین کنیم. حالا هم تنها به خاطر تهمت های شوهرم می خواهم مهریه ام را تمام و کمال ببخشم، فقط از این مرد خودخواه جدا شوم. او اصلا متوجه حرف ها و رفتارهایش نیست و از وقتی متوجه این موضوع شده است، حتی به خانه پدر و مادرم هم رفته و به آنها هم توهین کرده است. درصورتیکه آنها اصلا در این موضوع دخالتی نداشتند.

در پایان تلاش قاضی برای منصرف کردن این زوج از جدایی بی نتیجه ماند و حکم طلاق صادر شد.

 

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
دروغ دیگر ابن تیمیه : زنان شیعه مهریه ندارند قسمت 21

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان مرگبار مثلث عشقی ای که بر پایه دروغ بنا شده بود +تصاویر



پایان مرگبار مثلث عشقی ای که بر پایه دروغ بنا شده بود +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از یاهو: مثلث عشقی که بر پایه های دروغ در دنیای مجازی بنا شده بود باعث مرگ یک انسان شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این حادثه به خاطر خانمی رخ داد که دوستان اینترنتی اش فکر میکردند او یک دختر 18 ساله است.این درحالی است که این خانم 45 ساله است و از عکسها و مشخصات دخترش به جای خودش در دنیای مجازی استفاده میکرده است.

او با معرفی خودش به نام "جسی" 18 ساله با پسری 19 ساله به نام "مارین" که بعدها معلوم شد یک مرد 46 ساله است آشنا شد و رابطه آنها بعد از مدتی به یک عشق آتشین بدل گشت همسر "مارین" که در دنیا واقعی "مونتگومری" نام دارد از این رابطه مطلع شد و عکس همسرش به همراه خود و دو فرزندش را برای جسی فرستاد. او هم بعد از این جریان رابطه اش را با "مارین" قطع کرده و با همکار سابق وی که یک جوان 25 ساله بود رابطه برقرار کرد و با او آشنا شد. مونتگومری که فکر میکرد عشق 18 ساله اش را از دست داده است از شدت حسادت با همکار سابقش درگیرشد و  در این درگیری او را به قتل رساند و همین مسئله باعث شد حقیقت تلخی مشخص شود.

در این میان مشخص شد جسی یک زن 45 ساله است که برای جلب توجه از عکسها و مشخصات دخترش به جای خود استفاده میکند  و با این ترفند خیلی ها را فریب داده است.

بدین ترتیب با قتل یک انسان بی گناه این مثلث عشقی دروغین  از هم پاشیده شد./پرداد


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب