اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جباری دیدار با پرسپولیس را از دست داد


مجتبی جباری درحالی که هنوز در این فصل به میدان نرفته دربی هفتاد و پنجم را از دست داد.

خبرگزاری فارس: مجتبی جباری درحالی که هنوز در این فصل به میدان نرفته دربی هفتاد و پنجم را از دست داد.
 
 مجتبی جباری که در این فصل هنوز برای استقلال به میدان نرفته به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو دیدار هفته ششم با پرسپولیس را هم از دست داد.


 کادر پزشکی استقلال هنوز میزان دقیق دوری وی از فوتبال را اعلام نکرده چرا که باید MRI جباری مورد بررسی قرار گیرد و سپس میزان مصدومیت و دوری این بازیکن مشخص شود اما فعلا جباری قادر به بازی نیست.

 استقلال در هفته ششم لیگ باید با پرسپولیس روبرو شود. این بازی در صورتی که به دلیل برگزاری اجلاس جنبش کشورهای غیر متعهد عقب نیفتد در تاریخ سوم شهریور برگزار می شود.

 خبر دیگر اینکه توزی نیز به دلیل کمر درد نمی تواند دوشنبه شب هفته جاری مقابل مس بازی کند.     


ویدیو مرتبط :
گل دوم جباری به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردان دیدار با پرسپولیس را از دست داد


دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داد.

خبرگزاری فارس: تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان سه شنبه هفته جاری از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

برهمین اساس در تمرین صبح امروز سپاهانی که آخرین تمرین سنگین این تیم قبل از دیدار با پرسپولیس محسوب میشد شهاب گردان، دروازه‌بان تیم اصفهانی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد تا دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

گردان همچنین با این مصدومیت حدود 2 هفته ای را دور از میادین خواهد بود.