اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایگزین هریسون فورد در «ایندیانا جونز»


استیون اسپیلبرگ ابراز علاقه کرد تا بتواند «ایندیانا جونز» را این بار با حضور کریس پات به جای هریسون فورد بسازد.

خبرگزاری مهر: استیون اسپیلبرگ ابراز علاقه کرد تا بتواند «ایندیانا جونز» را این بار با حضور کریس پات به جای هریسون فورد بسازد.

در حالی که چندی پیش از سوی کمپانی دیسنی این ابراز علاقه اعلام شده بود، اکنون با اظهار نظر اسپیلبرگ به نظر می رسد جایگزین شدن کریس پات به جای هریسون فورد جدی‌تر شده باشد.

اسپیلبرگ علاقمند است تا قسمت جدیدی از این مجموعه را بسازد. او پیش از این چهار قسمت از «ایندیانا جونز» را با حضور هریسون فورد در نقش یک باستان شناس ساخته بود.

جایگزین هریسون فورد در «ایندیانا جونز»

با این حال گفته می شود هنوز برای هر نوع اظهار نظری زود است چون فیلمنامه ای در دست نیست. با این حال به نظر می رسد نقش آفرینی کریس پات در «محافظان کهکشان» موجب این انتخاب شده باشد. این در حالی است که اسپیلبرگ این بازیگر را برای بازی در «جهان ژوراسیک» نیز انتخاب کرد و 14 سال پس از ساخت آخرین قسمت این مجموعه، قسمت جدید آن از سوی کمپانی یونیورسال در تاریخ 12 ژوئن راهی سینماها می‌شود.

این در حالی است که پیش از این از هریسون فورد 71 ساله دعوت شده بود تا در ادامه «جنگ ستارگان» و در ادامه «بلید رانر» نیز نقش آفرینی کند.

این مجموعه درباره ماجراجوی بی‌پروایی است که به دنبال دست‌نیافتنی‌ترین گنج‌های دنیاست. در اولین فیلم این مجموعه «مهاجمان صندوق گمشده» (۱۹۸۱)، او در سال های پیش از جنگ جهانی دوم، باید صندوق عهد افسانه‌ای را پیش از آنکه دست آلمان‌ها به آن برسد، پیدا کند. در فیلم بعدی «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (۱۹۸۴) او به اهالی روستایی در هند کمک می کند تا سنگ مقدس خویش را بازیابند، در حالیکه در «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (۱۹۸۹) همراه پدرش با بازی شان کانری، تیمی را تشکیل می‌دهد تا جام مقدس را از دست نازی‌ها نجات دهد.

آخرین فیلم «ایندیانا جونز» سال 2008 با عنوان «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» با بازی هریسون فورد ساخته شد و شایعه بود که فیلم پنجم نیز با حضور او ساخته خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی ایندیانا جونز خنده دار 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

73 سالگی هریسون فورد، دکتر ایندیانا جونز هالیوود


هریسون فورد (به انگلیسی: Harrison Ford) (زاده ۱۳ ژوئیه۱۹۴۲) بازیگر آمریکایی و از چهره‌های قدیمی هالیوود است.